شهرداری تهران لایحه صدور پروانه ساختمانی را تحویل دهد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه‌ای در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ به شهرداری تهران ابلاغ شده است که در آن شهرداری در ماده سوم به ارائه لایحه بازنگری اصلاح فرایند صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی به شورا ظرف مدت سه ماه مکلف شده بود که این لایحه باید در بهمن ماه ارائه می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _یک‌شنبه اول خردادماه_ در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مصوبه‌ای در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ به شهرداری تهران ابلاغ شده است که در آن شهرداری تهران در ماده سوم به ارائه لایحه بازنگری اصلاح فرایند صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی به شورا ظرف مدت سه ماه مکلف شده بود و این لایحه باید در بهمن ماه ارائه می‌شد که تا این لحظه خبری از ارسال آن نشده است. همچنین قرار بود گزارشی از وضعیت اصلاح فرایندهای صدور پروانه به صورت ماهانه ارائه شود.

وی ادامه داد: شهرداری در ماده دوم هم مکلف شده بود با ایجاد زیرسامانه کنترل ماندگاری پرونده‌های متقاضی صدور پروانه و گواهی ساختمانی در مراحل مختلف به تفکیک در کارتابل کارکنان معاونت شهرسازی و معماری مناطق و دفاتر خدمات الکترونیک شهر قرار دهد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی تصریح کرد: زمان مجاز ماندگاری نیز به تفکیک کارتابل کارکنان معاونت شهرسازی و معماری مناطق و دفاتر خدمات الکترونیک شهر قرار بگیرد، بنابراین خواستاریم که لایحه با اعمال این بندها به شورا ارائه شود.

کد خبر 576855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.