دست بنفیکا و طیبی در جام‌حذفی هم از قهرمانی ‌کوتاه ماند

تیم فوتسال اسپورتینگ لیسبون با نتیجه چهار بر سه، بنفیکا را شکست داد و قهرمان جام‌حذفی فوتسال پرتغال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال بنفیکا که در مسابقه مرحله نیمه‌نهایی فصل ۲۰۲۲ جام‌حذفی پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو رفته بود در یک رقابت نزدیک در روز گلزنی طیبی با نتیجه سه بر دو توانست به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود.

دیدار فینال جام‌حذفی فوتسال پرتغال شب گذشته بین دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون برگزار شد که در پایان این دیدار جذاب، اسپورتینگ با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

در این مسابقه ابتدا اسپورتینگ با دو گل پیش افتاد اما بنفیکا در نیمه نخست این دو گل را جبران کرد. بنفیکا در نیمه دوم با به ثمر رساندن یک گل دیگر، از اسپورتینگ پیش افتاد اما در نهایت بازی را با نتیجه چهار بر سه واگذار کرد تا اسپورتینگ برای چهارمین‌بار متوالی قهرمان جام حذفی پرتغال شود.

حسین طیبی بازیکن ایرانی بنفیکا که در مرحله نیمه‌نهایی برای تیمش گلزنی هم کرده بود، در لیست این تیم برای بازی فینال حضور نداشت و بنفیکا را مقابل اسپورتینگ همراهی نکرد و بنفیکا پس از ناکامی در لیگ‌قهرمانان‌اروپا، قهرمانی در جام‌حذفی پرتغال را هم از دست داد.

در پایان این بازی و پیش از اهدای کاپ قهرمانی، با وجود تنش‌هایی که در مسابقه وجود داشت، بازیکنان بنفیکا در اقدامی جالب توجه برای اسپورتینگی‌ها تونل قهرمانی تشکیل دادند.

کد خبر 576817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.