ممنوعیت تردد در محور خور به طبس برطرف شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت سه ساعته تردد در محور خور به طبس طی شب گذشته خبر داد و گفت: درحال‌حاضر مشکل این محور برطرف شده و وضعیت همه محورهای استان عادی است.

سرهنگ «اصغر زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته در محور خور به طبس طوفان شدید شن درگرفت که از ساعت ۱۱ تا ۲ بامداد در این محور محدودیت و ممنوعیت تردد مقطعی اجرا شد.

وی وضعیت کنونی تردد در جاده‌های استان را عادی دانست و افزود: درحال‌حاضر مشکل برطرف شده و وضعیت همه محورهای استان به شرایط عادی بازگشته است؛ اما در صورت ایجاد خطر محدودیت تردد اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از آمادگی پلیس راه برای مدیریت تردد در هنگام حوادث احتمالی مانند گردوغبار خبر داد و گفت: تنها به دلیل وزش باد شدید، جاده‌های شرق استان بسته نخواهد شد؛ بلکه این اقدام در هنگام ایجاد محدودیت دید و احتمال خطر تصادفات جاده‌ای صورت می‌گیرد.

وی با توصیه به رانندگان درمورد مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: رانندگان وظیفه دارند که در صورت وزش باد خطرناک و ایجاد محدودیت دید، در پارکینگ محل پارک حاشیه راه‌ها توقف کنند تا دچار حادثه نشوند.

سرهنگ زارع با اشاره به کنترل و نظارت پلیس راه بر همه جاده‌های استان، گفت: مشکل گردوخاک و طوفان شن بیشتر در محور شرق اصفهان وجود دارد، در قسمت غربی استان نیز وزش باد اتفاق می‌افتد اما طوفان و گردوغبار شدید ایجاد نمی‌کند.

وی طوفان شدید شب گذشته در محور خور به طبس را بدون ایجاد خسارت به وسایل نقلیه عبوری از این منطقه دانست و افزود: پس از گذشته سه ساعت از مسدود شدن راه، شرایط در این محور به وضعیت عادی بازگشت و اکنون عبور و مرور در این محور جریان دارد.

کد خبر 576779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.