برق رایگان برای چاه‌های آب در فصل تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی که ساعات پیک مصرف، موتور چاه خود را خاموش کنند، رایگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فرهزاد امروز _شنبه سی و یکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۰ درصد از مصرف برق استان در ایام پیک مربوط به حوزه کشاورزی است، اظهار کرد: با هدف مدیریت پیک مصرف برق و جلوگیری از بروز خاموشی های اضطراری، کشاورزانی که از ۱۰ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه از ساعات ۱۲ الی ۱۷ نسبت به خاموش کردن چاه آب خود اقدام کنند و با این شرکت تفاهم نامه همکاری امضا کنند در مابقی ساعات شبانه روز از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: صاحبان چاه‌های آب کشاورزی می‌توانند برای بهره‌مندی از این طرح با مراجعه حضوری به ادارات برق شهرستان‌ها و یا مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir فرم مربوطه را تکمیل و ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون چهار هزار و ۴۳۵ حلقه چاه آب کشاورزی در استان برق دار شده که انرژی مصرفی این تعداد چاه به صورت متوسط ماهیانه ۸۴ میلیون کیلو وات ساعت است.

کد خبر 576742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.