اعتبار آلایندگی‌های به شهرهای غرب استان تعلق بگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر برف‌انبار گفت: اعتبار آلایندگی‌های استان باید به شهرهای دورافتاده غرب استان تعلق بگیرد.

وحید پاسارفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از محل بودجه آلایندگی‌ها به شهرهای کوچک و دورافتاده استان اعتبار نمی‌دهند، در حالی که شهروندان اصفهانی با سفر به شهرهای غرب استان از آب و هوا و طبیعت بکر و زیبا لذت می‌برند و لازم است برای ورود گردشگران و مسافران زیرساخت‌های شهری اجرا شود و این امر مهم ملزم به داشتن اعتبار است.

وی افزود: از رئیس‌جمهور و استاندار اصفهان خواستار تخصیص اعتبار آلایندگی‌های استان به شهرهای دورافتاده غرب استان هستیم، تخصیص اعتبار به اجرای زیرساخت‌های گردشگری و آسفالت معابر شهری کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر برف‌انبار گفت: پیگیری‌هایی در شورای استان انجام دادیم، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی با اشاره به بخشودگی جرایم بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: ناهماهنگی در اجرای بند (خ) تبصره ۶ قانون بخشودگی جرایم بانکی وجود دارد، با تعیین سقف تسهیلات بخشودگی اعتبارات به صورت عادلانه توزیع می‌شود.

پارسافرد افزود: بخشودگی سود و جرایم بانکی حق کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده ناشی از خشکسالی، سرمازدگی و تلف شدن دام است.

رئیس شورای اسلامی شهر برف‌انبار با بیان اینکه پروژه احداث خط راه‌آهن تا نزدیکی شهر الیگودرز پیشرفت کرده است، گفت: پروژه راه‌آهن نیاز به تخصیص اعتبار ملی دارد، اجرای پروژه خط راه‌آهن کمک بزرگی به شکوفایی اقتصاد شهرهای غرب استان خواهد کرد.

وی افزود: محور شهر برف‌انبار متصل‌کننده اصفهان، خرم‌آباد، کرمانشاه و لرستان است و نقش اساسی در ترانزیت کالا دارد، چالش‌های آسفالت و خرابی این محور مهم باید رفع شود تا تسهیل‌کننده تردد خودروهای سنگین و جلوگیری از حوادث ترافیکی باشد.

کد خبر 576734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.