خدابنده‌لو به‌زودی پرسپولیسی می‌شود

محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن از فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمد خدابنده‌لو» هافبک ۲۲ ساله جوان و خلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال ایران را در اصفهان سپری کرد و مورد تمجید و توجه اهالی فوتبال قرار گرفت.

خدابنده‌لو پس از تجربه موفق حضور در پیکان و عملکرد قابل‌توجه‌اش به‌همراه مهدی تارتار در ذوب‌آهن بیش از پیش درخشید و به مهره ثابت و کلیدی گاندوها تبدیل شد. کاپیتان تیم‌ملی امید به‌جز یک بازی در تمامی دیدارهای لیگ‌برتر برای ذوب‌آهن به‌میدان رفت و نقش‌موثری در نتایج سبزپوشان اصفهانی داشت.

ستاره فصل جاری ذوب‌آهن، در نیم‌فصل اول نیز مورد توجه چند تیم لیگ‌برتری از جمله پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و گل‌گهر قرار گرفته بود و به‌دنبال جذب وی بودند اما با مخالفت تارتار نیم‌فصل دوم نیز در جمع ذوبی‌ها ماندگار شد.

خدابنده‌لو تنها یک‌فصل با ذوب‌آهن قرارداد داشت و در انتهای فصل قراردادش با گاندوها تمام می‌شود. بازیکن تیم‌ملی امید که پیشنهاداتی جدی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کرده است.

طبق شنیده‌های خبرنگار ایمنا، محمد خدابنده‌لو به توافقات دو طرفه‌ای با باشگاه پرسپولیس رسیده است؛ جلسه مدیربرنامه‌های وی با پرسپولیس این هفته برگزار خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد خدابنده‌لو با قراردادی به‌مدت دو یا سه فصل به تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهد پیوست و از سال آینده پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را بر تن خواهد کرد.

کد خبر 576733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.