شهر آفتاب سال آینده میزبان نمایشگاه کتاب خواهد بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری در تلاش است نمایشگاه شهر آفتاب هرچه سریع‌تر آماده میزبانی از نمایشگاه‌های مختلف شود، زیرا معتقد هستیم باید تمام نمایشگاه‌های پرمخاطب در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی در بازدید از نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: متولی اصلی برگزاری نمایشگاه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، البته مدیریت شهری پشتیبانی‌های لازم را برای حمایت از این نمایشگاه در این دوره انجام داد.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا موجب خرسندی شد، اما همچنان انتقاد برای برگزار نکردن نمایشگاه‌های پرمخاطب در سطح شهر وجود دارد، بر همین اساس بعد از اتمام زمان بازدید عموم از نمایشگاه کتاب، بازخوردسنجی انجام می‌شود تا بتوانیم آسیب‌شناسی لازم را در زمینه‌های مختلف و کیفیت برگزاری نمایشگاه داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده، گفت: نمایشگاه کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد؛ در شورای اسلامی شهر تهران نیز مصوبه‌ای در این زمینه داریم که امیدواریم در سال آینده زیرساخت‌های لازم در آن فراهم شود و این رویداد فرهنگی به محل نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امسال نیز پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب ارائه شد، اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب حدود ۹۰ هزار مترمربع فضا نیاز داشت که در مجموعه شهر آفتاب حدود نیمی از این فضا آماده نبود؛ بر همین اساس شهردار تهران مصمم است که نقایص شهر آفتاب رفع شود و فضا برای برگزاری نمایشگاه آماده شود.

نادعلی گفت: مدیریت شهری در تلاش است نمایشگاه شهر آفتاب هرچه سریع‌تر آماده میزبانی از نمایشگاه‌های مختلف شود؛ زیرا معتقد هستیم باید تمام نمایشگاه‌های پرمخاطب در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود. نمایشگاه شهر آفتاب از نظر زیبایی، امکانات مکانی، دسترسی رفت و آمد در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و می‌توان گفت این نمایشگاه با کمی رسیدگی و تکمیل آماده میزبانی از شهروندان تهرانی خواهد شد.

کد خبر 576710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.