بهترین گوشی تا قیمت ۱۰ میلیون (در سال ۱۴۰۱ - ۲۰۲۲)

امروزه خرید بهترین گوشی با هزینه نسبتاً پایین به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. به طور کلی در دنیای امروزی، تلفن همراه به عضوی جدانشدنی از انسان‌ها تبدیل شده است.

بهترین گوشی تا قیمت ۱۰ میلیون

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که با خرید تلفن همراهی با کیفیت بالا بسیاری از نیازهای خود را برطرف سازند. همانطور که می‌دانید در حال حاضر گوشی‌های متنوعی از برندهای گوناگون روانه بازار شده است. برخی از این تلفن‌های همراه دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند به نحوی تنها برخی از اقشار جامعه قدرت خرید این تلفن‌های هوشمند را دارند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین گوشی موبایل تا قیمت ۱۰ میلیون تومان، نیاز بسیاری از افراد جامعه را برطرف کنیم.

برای خرید بهترین گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پیش از آنکه به معرفی بهترین گوشی ها در سال ۱۴۰۱ بپردازیم، بهتر است در ابتدا با برخی از نکات در هنگام خرید بیشتر آشنا شوید. تا به این واسطه در هنگام خرید این وسیله هوشمند دچار ضرر و زیان نشوید. از جمله نکاتی که پیش از خرید گوشی باید به آن توجه شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای بررسی قیمت روز گوشی وارد سایت مبیت شوید.

برند، مؤثرترین عامل در انتخاب بهترین گوشی

از جمله مهمترین عواملی که در خرید بهترین گوشی موبایل تأثیر گذار است، برند آن است. همانطور که می‌دانید، امروزه تلفن‌های همراه با برندهای گوناگونی روانه بازار شده اند. گوشی‌های تولید شده توسط هر یک از این برندها، کیفیت ساخت، طراحی بخصوص و قابلیت‌های ویژه ای دارند. از جمله برندهای معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • آیفون
  • شیائومی
  • هواوی

طراحی و بدنه، ارگونومی راهی برای تشخیص بهترین گوشی

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید بهترین گوشی موبایل باید در نظر گرفت، طراحی و استحکام بدنه است. به طور کلی در طراحی بدنه گوشی باید زیبایی و اصول ارگونومیک در نظر گرفته شده باشد. به نحوی که افراد در هنگام کار با تلفن همراه دچار مشکل نشوند. علاوه بر این بدنه این تلفن‌ها باید در برابر ضربه از خود مقاومت نشان دهد. تا به این واسطه در هنگام برخورد با زمین و یا ضربه‌های نسبتاً شدید دچار آسیب دیدگی شدید نشوند.

نمایشگر، سلامت در کنار کیفیت

به طور کلی نمایشگر تلفن همراه از جمله مهمترین نکاتی است که باید پیش از خرید، به آن توجه کرد. چرا که عموماً اکثر مردم بیشتر زمان خود را به کار با تلفن همراه خود اختصاص می‌دهند. به همین دلیل خرید تلفن همراهی با کیفیت نامناسب می‌تواند تا حد قابل توجهی به چشمان آن‌ها آسیب وارد کند. به طور کلی کیفیت یک نمایشگر را با شاخص‌های گوناگونی مشخص می‌کنند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به تراکم پیکسلی اشاره کرد. به طور کلی تراکم پیکسلی بالا سبب می‌شود تا تصاویر با وضوح بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد. از طرفی بالا بودن این شاخص آسیب کمتری را به چشم وارد می‌کند. بنابراین توجه به این فاکتور می‌تواند در هنگام خرید بهترین گوشی موبایل کمک بسیار زیادی به افراد کند.

معرفی بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

حال که با مهمترین نکات پیش از خرید بهترین گوشی آشنا شدید، می‌خواهیم به معرفی بهترین تلفن‌های همراه تا قیمت ۱۰ میلیون تومان بپردازیم. از جمله بهترین تلفن‌های همراه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوکو ایکس ۴ پرو

بهترین گوشی تا قیمت ۱۰ میلیون (در سال ۱۴۰۱ - ۲۰۲۲)

از جمله بهترین گوشی هایی که توسط برند شیائومی روانه بازار شده است، می‌توان به پوکو ایکس ۴ پرو اشاره کرد. در این مدل از تلفن‌های تولید شده توسط برند شیائومی، تعادل بین بخش‌های سخت افزاری و صفحه نمایش رعایت شده است. فریم طراحی شده برای این مدل از تلفن‌های همراه دارای وزنی معادل ۲۰۵ گرم بوده و از ضخامتی معادل ۸.۱ میلی‌متر برخوردار است. به کارگیری فریم آلومینیومی در کنار یک قاب پلاستیکی سبب شده تا این مدل از تلفن‌های همراه ضمن زیبایی، مقاومت خوبی را در برابر ضربه از خود نشان دهند. این سری از گوشی‌های شیائومی دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بوده و از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند. عمدتاً این دسته از تلفن‌های همراه با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین رم ۶ و یا ۸ در بازار عرضه می‌شوند. از طرفی وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این مدل از تلفن‌های همراه سبب شده تا این گوشی‌ها فروش بالایی داشته باشند.

رد می نوت ۱۰ پرو

بهترین گوشی تا قیمت ۱۰ میلیون (در سال ۱۴۰۱ - ۲۰۲۲)

از جمله بهترین گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی شیائومی می‌توان به گوشی‌های ردمی اشاره کرد. رد می نوت ۱۰ پرو یکی از پر طرفدارترین تلفن‌های همراه تولید شده توسط برند شیاومی است که به واسطه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد روز به روز به طرفداران آن چه در ایران و چه در جهان افزوده می‌شود. به طور کلی شرکت شیائومی برای این مدل از تلفن‌های همراه خود صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی در نظر گرفته است. عمدتاً صفحه نمایش این مدل از تلفن‌های همراه دارای نور صفحه‌ای معادل ۱۲۰۰ نیت است که در مقایسه با سایر مدل‌های موجود و قیمت آن قابلیت فوق العاده ای به نظر می‌رسد. عمدتاً گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ پرو از رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار هستند. این ویژگی‌ها در کنار دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، سبب شده تا این گوشی جز پر طرفدار ترین تلفن‌های همراه موجود در بازار قرار گیرد.

گلکسی M۵۲

یکی از بهترین گوشی های شرکت سامسونگ می‌توان به سری گلکسی M۵۲ این شرکت اشاره کرد. به طور کلی قیمت این مدل از گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شرکت سامسونگ در طراحی این مدل از تلفن‌های همراه خود از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بهره برده است. این صفحه نمایش کیفیت بسیار بالایی داشته و در ساختار آن در هر اینچ از ۳۹۳ پیکسل استفاده شده است. گلکسی M۵۲ عمدتاً دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده و از رم‌های ۶ و یا ۸ گیگا بایتی بهره می‌برد.

گلکسی A۵۲

به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین گوشی های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ، گوشی A۵۲ است. این گوشی که در سال ۲۰۲۱ در بازار عرضه شد دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بوده و از کیفیت ۲۴۰۰×۱۰۸۰ بهره می‌برد. عمدتاً شرکت سامسونگ در طراحی این مدل از تلفن‌های همراه خود از رم‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۱۲۸ و یا ۲۵۶ استفاده کرده است. به کارگیری دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسل واید، ۱۲ مگاپیکسل الترا واید، ۵ مگاپیکسل ماکرو و ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق سبب شده تا کاربران بهترین خاطره‌های خود را به بهترین شکل ممکن تصویرسازی کنند.

ریلمی ۸ پرو

یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار، گوشی‌های realme است. این گوشی دارای وزنی معادل ۱۷۶ گرم بوده و از صفحه نمایشی با ابعاد ۶.۴ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد. این صفحه نمایش دارای کیفیتی معادل ۲۴۰۰×۱۰۸۰ است. عمدتاً در این مدل از گوشی‌های موجود در بازار از حافظه رم ۶ و یا ۸ استفاده شده است.

فروشگاه اینترنتی mobit

کد خبر 576651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.