میزان افزایش حقوق سربازان اعلام شد+جزئیات

سازمان وظیفه عمومی فراجا از رشد ۱۱۵درصدی میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال۱۴۰۱ به‌نسبت سال۱۴۰۰ خبر داد و گفت: حقوق این کارکنان از مبلغ یک‌میلیون و۴۹۰هزارتومان در فروردین سال گذشته به سه میلیون و ۲۰۰هزارتومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافت و از مبلغ یک میلیون و۴۹۰ هزار تومان در فروردین‌ماه سال گذشته به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت که بر این اساس:

۱- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ سه میلیون و۷۸۰ هزار تومان تعیین شد.

۲- حداقل حقوق سربازان وظیفه متأهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۳- سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند، اعم از مجرد و متأهل علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تأهل از مبلغ حدود یک میلیون تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: امیدواریم با افزایش حقوق و مزایا در سال‌جاری دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده کارکنان وظیفه تحمیل نشود و با ادامه این روند، در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال‌های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های آنان باشیم.

به گزارش ایمنا، مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www. vazifeh. police. ir یا کانال‌های سازمان در فضای مجازی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. اواسط بهمن‌ماه سال گذشته بود که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس از افزایش حقوق سربازان در بودجه سال آینده خبر داد و در نهایت با تأمین منابع موردنیاز، این طرح با هدف مساعدت با مشمولان در طول خدمت به تصویب رسید، بر این اساس در بودجه سال ۱۴۰۱، حداقل حقوق سربازان مجرد سه میلیون تومان و حداکثر حقوق آن‌ها مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ذکر شده است، که این میزان بر اساس درجه و عملیاتی بودن منطقه خدمت این افراد می‌تواند افزایش یابد.

کد خبر 576614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 39
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shrdany45@gmail.com IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    14 3
    خوب
  • مصطفی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    15 4
    عالی
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    10 7
    ۱۴۰۲بیشتر از ۲۹۰۰نمیزنن