خداداد عزیزی جانشین کریم باقری می‌شود؟

فدراسیون فوتبال ایران درحالی برای دریافت روادید کاروان تیم ملی ایران به سفارت کانادا در استانبول ترکیه نامه‌نگاری کرده است که در لیست اعلام شده، خبری از نام کریم باقری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی ایران به همراه مسئولان اجرایی فدراسیون فوتبال با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور همزمان «کریم باقری» در پرسپولیس و تیم ملی مخالفت کرده‌اند. از این رو اسم کریم باقری از جمع دستیاران اسکوچیچ خارج شده است و او به طور قطع در سفر به کانادا همراه ملی‌پوشان نخواهد بود.

از سوی دیگر «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال با نظر مثبت کادر اجرایی و فنی تیم ملی ایران با حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی ایران در سفر به کانادا موافقت کرده است. مهاجم پیشین تیم ملی ایران در لیست فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت روادید قرار گرفته است تا شایعه احتمال جانشینی همیشگی او به جای کریم باقری مطرح شود.

«احسان اصولی» سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با این موضوع گفت خداداد عزیزی از سرمایه‌های بسیار بسیار ارزشمند فوتبال ما است و در سطح دنیا و آسیا شناخته شده و حضور او فرصت مغتنمی است برای فدراسیون، ولی فقط گفت‌وگوهایی توسط کادر فنی و سرپرست تیم ملی در این خصوص انجام شده است و نتیجه‌اش را به اطلاع ما می‌رسانند.

کد خبر 576609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.