ظرفیت صنایع‌‎دستی و گردشگری محمدآباد بالقوه‌ است

شهردار محمدآباد گفت: به‌منظور معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهر در بخش صنایع‌دستی و گردشگری، نمایشگاه مشاغل‌خانگی تا سوم خردادماه برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

«محمد اسماعیل‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه محمدآباد شهری است با شش هزار جمعیت که در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: شهر محمدآباد در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و یکی از اهداف شهرداری، معرفی ظرفیت‌های شهر در سطح استان و کشور است.

وی افزود: با هدف رونق تولید و معرفی دستاوردهای هنرمندان شهر، نمایشگاه مشاغل خانگی از بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه در محل ارگ محمدآباد برپا شده و تا سوم خردادماه برای بازدید عموم دایر است.

شهردار محمدآباد خاطرنشان کرد: برج کبوترخانه، مسجد جامع، منزل ریاحی، شبستان مسجد و حمام قدیمی شهر محمدآباد از مراکز هدف گردشگری بوده که در فهرست میراث فرهنگی کشور به ثبت رسیده است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری محمدآباد برمبنای رقم ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در تفریغ بودجه به ۱۱ میلیارد تومان خواهد رسید و ۵۰ درصد بودجه شهرداری در بخش عمرانی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های شهر محمدآباد سند ندارد و شهرداری برای توسعه این شهر با مشکل مواجه است، تاکید کرد: نیاز است راه‌وشهرسازی برای تغییر کاربری زمین‌های منطقه همکاری لازم را انجام دهد تا فرایند صدور سند و تفکیک اراضی تسهیل شود.

کد خبر 576582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.