امباپه در دوراهی رئال و پاری‌سن‌ژرمن

مهم‌ترین عناوین و سرفصل‌های روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس را در بسته خبری آن بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _شنبه سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* سران تیم فوتبال برنلی تلاش‌های خود را برای جذب وینسنت کمپانی به عنوان سرمربی بعدی خود در صورت تضمین بقا در لیگ برتر افزایش خواهد داد، اما وولفسبورگ نیز در رقابت با اسطوره منچسترسیتی برای نیمکت مربی‌گری این تیم است.

* مادر ستاره فرانسوی به شکل عجیبی تأیید کرد که کیلیان امباپه با پی اس‌جی و رئال مادرید قراردادهای نقل و انتقالاتی دارد، ولی هنوز مشخص نیست که به کدام تیم می‌رود.

* هواداران چلسی ممکن است برای یک بازی احساسی در آخرین هفته فصل آماده شوند و برخی از بازیکنان کلیدی مانند سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو احتمالاً خداحافظی کنند.

* دنیل مک نامارا، سرمربی زنان وولوز، دیدار پلی‌آف خود با ساوتهمپتون را از دست خواهد داد، زیرا او در یک حال انجام یک مأموریت است.

امباپه در دو راهی رئال و پارسی ژرمن

دیلی میل:

* پس از اینکه پاری‌سن‌ژرمن تأیید کرد که وینگر آرژانتینی در ماه ژوئن پس از پایان قراردادش، باشگاه را ترک خواهد کرد، یوونتوس حالا برای جذب آنخل دی ماریا به صورت رایگان درحال برنامه‌ریزی است.

* فرانچسکو توتی، نماد و اسطوره باشگاه رم فاش کرد که قصد دارد پائولو دیبالا را متقاعد کند تا در پایان فصل از یوونتوس به این باشگاه بپیوندد.

دیلی تلگراف:

* تیم فوتبال برنلی با شکست بدی رو به رو شده است؛ زیرا آکادمی این باشگاه در آستانه از دست دادن وضعیت خود در دسته یک بود.

* تیم فوتبال گلاسکو رنجرز به شدت از برگزاری فینال لیگ اروپا در چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا مقابل آینتراخت ناراضی است و به یوفا اعتراض کرده است.

* اما رادوکانو دختر جوان و تنیس باز انگلیسی می‌گوید که رژیم غذایی خود را افزایش داده است تا از نظر بدنی قوی‌تر شود و بتواند با مشکلات آسیب‌دیدگی که در ماه‌های اخیر او را آزار داده است، مقابله کند.

دیلی میرر:

* یوونتوس در بحبوحه علاقه باشگاه‌های لیگ برتری ازجمله منچستریونایتد، به سرعت تلاش کرده است تا با ماتیاس دیلیخت قرارداد جدیدی منعقد کند تا این مدافع هلندی از دستشان نرود.

امباپه در دو راهی رئال و پارسی ژرمن

تایمز:

* لیدز یونایتد و برنلی تهدید کرده‌اند که ادعای خسارت قابل توجهی را علیه لیگ برتر و اورتون مطرح می‌کنند که معتقد است باشگاه مرسی سایدی اورتون به طور جدی قوانین مالی را نقض کرده است.

* ویویان میدما بازیکن ۲۵ فوتبال زنان انتخاب کرده است که در آرسنال بماند و معتقد است که این پروژه می‌تواند با وجود پیشنهادات پردرآمدتری مانند بارسلونا و پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیلی رکورد:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس مذاکرات خود را برای آزاد کردن آرون‌رمزی از قرارداد قرضی خود را با رنجرز را یک سال زودتر آغاز کرده است تا او را به تورین برگرداند.

کد خبر 576562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.