توجه مدیریت شهری سمنان به ایجاد نشاط اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به برگزاری موفق جشنواره گل‌غلتان و جشن گلاب‌گیری در سمنان، گفت: برگزاری این رویدادها در راستای شادی و نشاط جامعه امری ضروری است .

رضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری جشنواره گل‌غلتان و جشن گلاب‌گیری سمنان، اظهار کرد: با اوج‌گیری کرونا طی دو سال گذشته شاهد فاصله گرفتن افراد از اجتماع بودیم، اما حال باید با اجرای برنامه‌های شاد، روحیه شهروندان را برای زندگی جمعی و بانشاط فراهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند شادی و نشاط است، افزود: با برگزاری موفق جشنواره گل‌غلتان و جشن گلاب‌گیری سمنان، شاهد تأثیرات مستقیم و اثربخشی آن در ایجاد نشاط شهروندان هستیم.

وی با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در شهر سمنان، خاطرنشان کرد: می‌توان با هماهنگی نهادهای مختلف برنامه‌های شاد را در تمام طول سال برگزار کرد تا علاوه‌بر توسعه نشاط شهروندی زمینه‌ساز تحول گردشگری شهری شود.

به گزارش ایمنا، جشنواره گل‌غلتان و جشن گلاب‌گیری سمنان با همت فرهنگ دوستان این شهر به مدت یک هفته در خانه گردشگری سلامت برگزار شد.

کد خبر 576560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.