پوگبا در مسیر تورین

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یک‌شنبه یکم خرداد ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

میل:

* پل پوگبا و جسی لینگارد هر دو در آستانه بازگشت به باشگاه‌های سابق هستند. به نظر می‌رسد پوگبا در حالی به یوونتوس باز می‌گردد که لینگارد در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به وستهم ملحق می‌شود.

پوگبا در مسیر تورین

* تاتنهام، چلسی و یوونتوس به جذب ایوان پریشیچ علاقه‌مند هستند اما سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان امیدوار است وینگر کروات تیمش از جدایی اجتناب کند و در اینتر بماند.

* فرانک لمپارد، سرمربی اورتون در حال برنامه‌ریزی برای جذب لوی کولویل، هافبک جوان چلسی است که بخشی از تلاش هادرسفیلد برای رسیدن به فینال پلی‌آف و صعود به لیگ برتراست.

* تیم فوتبال فولام فولام مشتاق است که نمانیا ماتیچ را پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد در تابستان امسال به شهر لندن بازگرداند و به تیم خود اضافه کند.

پوگبا در مسیر تورین

ایندیپندنت:

* ادی هاو، سرمربی نیوکاسل از جولینتون بازیکن برزیلی تیمش برای حضور در تیم ملی برزیل برای جام جهانی حمایت می‌کند. او فعلاً در تیم زیر ۱۷ ساله‌های سلسائو مشغول بازی است.

پوگبا در مسیر تورین

میرر:

* تامی آبراهام، مهاجم رم، علی‌رغم اولین فصل درخشان خود در سری آ، درها را برای انتقال احتمالی تابستانی باز گذاشته است و پیشنهادهای موجود را بررسی خواهد کرد.

* نتایج عجیب چند وقت اخیر آرسنال هنوز می‌تواند بازتابی بر آینده بوکایو ساکا و بحث‌های قریب‌الوقوع تمدید قرارداد او داشته باشد، به طوری که گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال ممکن است در هر قرارداد جدیدی که به او پیشنهاد می‌دهد، گنجاندن "بند آزادسازی" را لحاظ کند.

اکسپرس:

* آرسنال با نیوکاسل و وستهم در رقابت برای جذب آرماندو بروخا به چلسی پیوسته که به دنبال جذب بازیکن سابق خود است. مهاجم سابق آبی‌ها تعداد زیادی از باشگاه‌های لیگ برتری را به دنبال خود می‌بیند که آماده هستند تا در تابستان پس از حضور قرضی و نمایش چشمگیرش در ساوتهمپتون، او را جذب کنند.

* گفته می‌شود که استیون جرارد، سرمربی استون ویلا در تابستان امسال برای جذب کالوین باسی مدافع تیم سابق خود گلاسکو رنجرز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 576558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.