قلمه‌زنی ۳۵هزار اصله گل‌وگیاه برای تقویت فضای سبز شهر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: با تجهیز گلخانه‌ فاز یک نهالستان این سازمان، قلمه‌گیری از انواع گل‌وگیاه و درختان مثمر آغاز شده؛ به‌طوری‌که حدود ۳۵هزار اصله قلمه از انواع گل، گیاه و درخت قلمه زده است.

«احمد بیرانوند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نگه‌داری و توجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد به نهالستان اکنون این سازمان شروع به گلدان‌گیری در گلخانه فاز دو کرده است.

وی گفت: با توجه به تولید گل و گیاه در نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد در امر تولید گل، گیاه و درختان به مرز خود کفایی رسیده است و از لحاظ درآمدزایی نیز توانسته‌ایم به این سازمان کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از عملیات کاشت گل در پارک بانوان گلدشت‌شرقی نیز خبر داد و گفت: با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا و مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و بهبود مکانی آرام از لحاظ آرامش و روحی روانی برای شهروندان کاشت گل در پارک بانوان گلدشت‌شرقی توسط واحد توسعه سازمان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با تجهیز گلخانه فاز یک نهالستان این سازمان، قلمه‌گیری از انواع گل‌ها گیاه و درختان مثمر آغاز شده، به‌طوری‌که حدود ۳۵ هزار اصله قلمه از انواع گل، گیاه و درخت قلمه زده است.

کد خبر 576556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.