آغاز به‌کار سامانه‌های شفافیت و سوت‌زنی در شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان از آغاز به کار سامانه شفافیت خبر داد و گفت: سامانه سوت‌زنی نیز فعال شده است و شهروندان می‌توانند تبلیغات آن را در سطح شهر مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان سامانه سوت‌زنی طراحی و آغاز به‌کار کرد و مردم از امروز تبلیغات آن را در شهر مشاهده خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس شهروندان هنگام مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری، در صورت مشاهده تخلف یا اینکه احساس کردند خدمات خوبی ارائه نمی‌شود یا در مقابل خدمات، هزینه و رقم اضافی دریافت می‌شود، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه سوت‌زنی اطلاع دهد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۸۹۰ یا با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری به نشانی Isfahan.ir به سامانه سوت‌زنی وارد شوند و موضوع را منعکس کنند، در این صورت بلافاصله دستگاه‌های نظارتی ورود خواهند کرد و حتی نتیجه به خود شهروندان نیز ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که از طریق اطلاعات شهروندی بتوانیم خلاف و یا اشتباهات در شهرداری را کنترل کنیم، شهروند مورد تشویق قرار می‌گیرد و هدایایی نیز به وی داده می‌شود.

قاسم‌زاده از راه‌اندازی سامانه شفافیت نیز خبر داد و گفت: شهروندانی که علاقه‌مند هستند در جریان مسائل شهرداری قرار گیرند، به‌عنوان مثال بخواهند فرایند مالی شهرداری را بدانند یا پیمانکاران را بشناسند و با سابقه مدیران شهری آشنا شوند، می‌توانند تمام این موارد را در سامانه شفافیت رصد کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اگر شهروندان تمایل دارند در جریان ریز تصمیمات داخل شهرداری قرار گیرند، می‌توانند به سامانه شفافیت مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این سامانه به مردم کمک می‌کند که اگر نکاتی دارند یا احساس می‌کنند در فرایند اجرایی و مالی ما اشتباهاتی در حال رخ دادن است آن را انعکاس دهند تا روز به روز روند خدمات‌رسانی بهتر، شفاف‌تر و دقیق‌تر باشد.

کد خبر 576539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.