حکم احتمالی درخصوص بازی پرسپولیس و تراکتور

در پرونده بازی نیمه‌تمام پرسپولیس و تراکتور احتمالا امید عالیشاه محروم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی پرسپولیس و تراکتور نیمه‌تمام ماند و حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید نتیجه نهایی آن را اعلام کند؛ اما یکی از کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید حکم احتمالی به سود پرسپولیس خواهد بود.

«آرش شکرریز» با ابراز تأسف نسبت به اتفاقات رخ‌داده درخصوص بازی پرسپولیس و تراکتور، گفت: باید تأسف خورد وقتی باشگاه‌ها نام فرهنگی را یدک می‌کشند ولی اصول و اخلاق فرهنگی بین تماشاگران رعایت نمی‌شود. درخصوص پرسش شما، مسئولیت هواداران یک مسابقه با میزبان برگزاری بازی است. توقف این بازی به‌علت رفتار تحریک‌آمیز یا قوه قاهره نبود، منظور از قوه قاهره همان سیل و توفان و جنگ است. مشابه این اتفاق در بازی استقلال و فجر در سال ۷۷ و یک‌بار هم در یکی از بازی‌های سپاهان رخ داد. با توجه به اتفاقات پیش آمده و طبق مواد ۶۵ و ۸۵ آئین‌نامه سازمان لیگ، نتیجه بازی سه بر صفر به‌سود پرسپولیس می‌شود.

وی با اشاره به حرکت عالیشاه، گفت: وقتی به طرف عالیشاه سنگ پرتاب کردند، او نباید سنگ را به طرف تماشاگران پرتاب می‌کرد؛ رفتار او احتمالاً محرومیت و جریمه خواهد داشت.

این کارشناس حقوق ورزشی درباره میزان محرومیت احتمالی کاپیتان دوم پرسپولیس، گفت: از یک تا سه جلسه محرومیت به‌علاوه صد میلیون جریمه خواهد شد؛ البته بستگی دارد سابقه داشته باشد یا خیر. ممکن است در رأی اغماض کنند و یکی دو جلسه از محرومیت را ببخشند.

کد خبر 576532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.