طراحی اپلیکیشن حمل‌ونقل عمومی برای معلولان انگلیسی

اپلیکیشن برنامه‌ریزی سفر طراحی شده توسط شهرداری وست میدلندز انگلستان، موانعی را که ممکن است معلولان هنگام استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی با آن‌ها مواجه شوند، از بین می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل وست میدلندز (WMCA) با کمک داوطلبان معلول، یک اپلیکیشن جدید برنامه‌ریزی سفر را طراحی کرده است که هدف آن از بین‌بردن موانع حمل‌ونقل عمومی برای افراد ناتوان و کسانی است که مشکلات سلامتی طولانی‌مدت دارند. هزینه سفر افراد داوطلب که در آزمایش اولیه این برنامه شرکت می‌کنند، به طور خودکار در هنگام رزرو کردن، پوشش داده می‌شود و کوپن‌های ویژه‌ای را در پایان سفر دریافت خواهند کرد.

اندی استریت، شهردار وست میدلندز، در این رابطه گفت: "ما از ساکنان وست میدلندز دعوت می‌کنیم تا به صورت داوطلبانه اپلیکیشن جدید برنامه‌ریزی سفر برای افراد کم‌توان را آزمایش کنند. این برنامه موانعی را که ممکن است معلولان در هنگام استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی با آن‌ها مواجه شوند، از بین می‌برد. من مردم محلی را تشویق می‌کنم که گامی به جلو بردارند و به بهبود کیفیت زندگی هموطنان وست میدلندرز کمک کنند."

طراحی اپلیکیشن حمل‌ونقل عمومی برای معلولان انگلیسی

آن شاو، مدیر اجرایی سازمان حمل‌ونقل عمومی وست میدلندز گفت: "ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد ناتوان و کم‌توان در شبکه‌های حمل‌و نقل عمومی حمایت می‌شوند و هر گونه موانع برای رسیدن آنها به مقصد برطرف می‌شود. اجرای نهایی این طرح به ما اطمینان می‌دهد که حمل‌ونقل عمومی، به طور فراگیر و در دسترس افراد ناتوان خواهد بود."

بریجید جونز، معاون رئیس شورای شهر بیرمنگام در این خصوص گفت: "حمل‌ونقل عمومی باید به همه مردم خدمت کند. این یک پروژه مهم برای رفع موانعی است که افراد در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی با آن مواجه می‌شوند. برنامه WM Include Me به ما اطمینان می‌دهد که افراد معلول و کسانی که مشکلات سلامتی طولانی‌مدت دارند، می‌توانند فعال‌تر باشند و از همه فرصت‌ها لذت ببرند.

کد خبر 576464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.