رونمایی از ترجمه ایتالیایی «ایران مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان»

مراسم رونمایی از ترجمه کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان به زبان ایتالیایی» در سالن سرای ملل شبستان مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا رشیدبیگی، نویسنده کتاب «ایران؛ مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان به زبان ایتالیایی» اظهار کرد: در این کتاب سعی کردم که تصویری از همزیستی ادیان در ایران را به نمایش بگذارم. این کتاب مقدمه‌ای برای پژوهشگران و محققینی است که می‌خواهند راه‌های تعامل و چالش‌های این موضوع را پیدا کرده و آن را به فرصت تبدیل کنند.

وی به شرح کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان به زبان ایتالیایی» پرداخت و افزود: این کتاب پیشگفتار کوتاهی در مورد ایران دارد و سپس به پیام رهبران دینی در ایران مزین شده، این کتاب را برای رهبران دینی در ایران بردیم و از آنها خواستیم نظر و انتقادات خود را در مورد کتاب بگویند، آنها نیز در تأیید کتاب پیامی دادند که در آغاز کتاب این پیام‌ها را ثبت کردیم.

این نویسنده گفت: کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان به زبان ایتالیایی» یک سند قابل لمس همکاری بین پیروان ادیان مختلف در ایران است، اگر همکاری پیروان دینی در ایران نبود نمی‌توانستیم این اثر را ارائه کنیم.

به گزارش ایمنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده است و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 576426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.