لزوم برون‌سپاری بخش گردشگری فریدون‌شهر به شهروندان

شهردار فریدون‌شهر گفت: بخش قابل توجهی از مجموعه‌های گردشگری تجهیز، تکمیل و در چارچوب قانون به مردم برون‌سپاری شده است و خود شهروندان در حال مدیریت آن هستند که ازجمله می‌توان به تالار شهروند، هتل «سوپل» و ویلاهای پارک معلم اشاره کرد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری فریدون‌شهر در حال گذر از تأمین‌کننده مستقیم خدمات به تنظیم‌کننده خدمات، محرک و توانمندسازی توسعه و رسیدن به شالوده اصلی یک شهرداری نوین، چابک، قدرتمند و تأثیرگذار است.

وی افزود: شهرداری فریدون‌شهر تنوع فرهنگ‌ها و اقوام و گروه‌های مختلف را به عنوان دارایی با ارزشی برای توسعه شهری مد نظر قرار داده و در حال ایفای نقش و حرکت در چارچوب توسعه شهری است؛ به گونه‌ای که در آذین‌بندی سطح شهر و آئین‌های مذهبی و ملی تمام اقدامات شهرداری با مشارکت شهروندان انجام می‌شود.

شهردار فریدون‌شهر گفت: بخش قابل توجهی از مجموعه‌های گردشگری تجهیز، تکمیل و در چارچوب قانون به مردم برون‌سپاری شده است و خود شهروندان در حال مدیریت آن هستند که از جمله می‌توان به تالار شهروند، هتل «سوپل» و ویلاهای پارک معلم اشاره کرد.

وی ادامه داد: هیئت امنای مساجد سطح شهر در روزهای تعطیل با ورود گردشگران و با وجود کمبود فضاهای خدماتی همکاری نزدیکی با مدیریت شهری دارند و جبران بخشی از کاستی‌های حوزه گردشگری را برعهده گرفته‌اند.

کد خبر 576380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.