نتایج هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر+جدول

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال با ۷ دیدار پیگرب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز _بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ با ۷ دیدار پیگیری شد.

سپاهان ۳- شهر خودرو صفر

از ساعت ۲۰ تیم‌های سپاهان و شهر خودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید. در این دیدار دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۴۴، میلاد جهانی در دقیقه ۵۶ و محمد کریمی در دقیقه ۵۹ برای سپاهان گلزنی کردند.

فجر سپاسی شیراز صفر-ذوب آهن یک

دو تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و ذوب‌آهن از ساعت ۲۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نیمه‌دوم با تک گل ذوب آهن به پایان رسید. تک گل ذوب‌آهن را سیدمحمد قریشی در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند.

تراکتور صفر-پرسپولیس صفر (نیمه تمام)

تیم تراکتور از ساعت ۱۹ میزبان تیم پرسپولیس بود. این مسابقه در نیمه دوم و در شرایطی که بازی بدون گل مساوی بود، با پرتاب اجسام از سوی طرفداران تبریزی به سمت زمین نیمه تمام باقی ماند.

پیکان یک- فولاد۲

تیم‌های فولاد و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. در این دیدار میلاد بدرقه در دقیقه ۷۶ برای پیکان و آیاندا پاتوسی در دقیقه ۴۴ و ساسان حسینی دقایق اضافه نیمه دوم برای فولاد گلزنی کردند.

نفت مسجدسلمان صفر-گل‌گهر۲

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مهمان تیم گل گهر سیرجان بود؛ این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود گل‌گهر تمام شد. در این دیدار مرتضی تبریزی و کیروش استنلی گلزنی کردند.

صنعت نفت صفر-مس رفسنجان ۲

تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از ساعت ۲۱ مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود مسی‌ها به پایان رسید. گادوین منشأ و فراز امامعلی دو کل این دیدار را به ثمر رساندند.

استقلال صفر-آلومینیوم صفر

دو تیم فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در یک دیدار حساس از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نیمه‌دوم با نتیجه بدون‌گل به پایان رسید.

جدول لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر+جدول

کد خبر 576357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.