زمان و مکان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت نظام وظیفه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، زمان و مکان اعزام به خدمت مقدس سربازی مشمولان اصفهانی با پایه خدمتی خردادماه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا، مشمولان پایه خدمتی خردادماه ۱۴۰۱ که دارای برگ اعزام به تاریخ یکم خرداد هستند، باید روز یکشنبه اول خردادماه با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز و محل‌های اعزام خود مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس مشمولان اصفهانی پایه خدمتی خردادماه نیز باید ساعت هفت صبح روز _یکشنبه یکم خردادماه_ در شهرک آزمایش شهر اصفهان حضور پیدا کنند تا مراحل اعزام آنها به مراکز آموزشی انجام شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مشمولان، تصریح کرد: مشمولان در زمان مقرر در محل مذکور حضور داشته باشند چراکه هرگونه تأخیر یا حضور نداشتن در زمان مذکور منجر به بروز مشکلاتی در خدمت سربازی آنها می‌شود.

وین با بیان اینکه از اعزام مشمولان بیمار و افراد دارای علائم کرونا خودداری می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که در زمان اعزام دچار بیماری باشند، با تصمیم شورای پزشکی برای آنها استراحت پزشکی در نظر گرفته می‌شود و مشکلی در خدمت آنها به وجود نمی‌آید.

کد خبر 576267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.