دستگیری سرشبکه اصلی قاچاق موادمخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: مأموران پلیس یکی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر کشور و سرشبکه اصلی انتقال مواد افیونی را در زاهدان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار «احمد طاهری» اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان‌وبلوچستان با رصد اطلاعاتی خود از ورود چند ساعته یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به شهر زاهدان مطلع شدند و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی چند سال اخیر با اجیر کردن افراد شرور و مسلح به صورت کاروانی، از طریق مناطق صعب‌العبور دشت سمسور و کویر لوت اقدام به قاچاق و انتقال محموله‌های بزرگ موادمخدر به استان‌های خراسان‌جنوبی، سمنان و استان‌های شمالی کشور کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: باندهای تحت هدایت این قاچاقچی تاکنون چندین مورد درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی در منطقه شرق و جنوب شرق کشور داشته‌اند که این درگیری‌ها منجر به کشف چندین تن موادمخدر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه‌ای ادامه داشت تا اینکه صبح امروز تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان‌وبلوچستان پس از تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی موفق به ردزنی این قاچاقچی ۴۰ ساله در یکی از محلات شهر زاهدان شدند و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

قاچاق موادمخدر سوزاننده ریشه اخلاق در جامعه و ره‌آورد فساد

به گزارش ایمنا، پدیده قاچاق موادمخدر از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده نظام اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جوامع بشری است که ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره‌آورد فساد است. قاچاق موادمخدر به عنوان یک جرم عمدتاً سازمان یافته و بین‌المللی، ریشه بسیاری از مفاسد اقتصادی و عامل از بین رفتن فرصت‌های شغلی فراوان برای جمعیت شاغل یک کشور است و از همین رو دغدغه همیشگی مسئولان کشور بوده است.

کد خبر 576255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.