انجام گل‌کاری‌های متناسب فصل در فضاهای سبز تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: کاشت انواع گونه‌های فصلی در فضاهای سبز آغاز شده است و برای شادابی و حفظ طراوت فضاهای سبز در سطح شهر، گل‌کاری‌ها به تناسب فصل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر امجدی با اشاره به آغاز کاشت گونه‌های فصلی در فضاهای سبز سطح شهر تبریز، اظهار کرد: برای شادابی و حفظ طراوت فضاهای سبز در سطح شهر، گل‌کاری‌ها به تناسب فصل انجام می‌شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس و در پی سپری شدن زمان شکوفایی گل‌های بهاری، حوزه سیما، منظر و فضای سبز نسبت به جایگزینی انواع گونه‌های سازگار با شرایط آب و هوایی تابستانی تبریز اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد: کاشت گونه‌های تابستانی مقارن اواخر دومین ماه بهار در فضاهای سبز مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز وارد مرحله اجرایی شده است.

وی با تاکید به کاشت گونه‌های تابستانه در فضای سبز سطح شهر، گفت: گونه‌هایی مانند رعنا زیبا، رودبکیا، مارگریت، انواع ناز، سدوم و استئوسپرموم از جمله گونه‌هایی هستند که برای کاشت تابستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ها و اقدامات سازمان در راستای تقویت کمی و کیفی فضاهای سبز و در نهایت سرسبزی، طراوت و زیبایی فضاهای عمومی شهر تدوین و اجرا می‌شود و امیدواریم بتوانیم با تحقق اهداف فوق در جلب رضایت شهروندان نیز موفق باشیم.

کد خبر 576244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.