برگزاری مراسم روز "اهدای عضو، اهدای زندگی" در آرامستان بهشت رضا (ع)

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: مراسم روز "اهدای عضو، اهدای زندگی" روز سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با روز اهدای عضو در بلوک ۱۰ ممیز یک آرامستان بهشت رضا (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی علی‌آبادی با اشاره اهمیت اهدای عضو، اظهار کرد: اهدای عضو یکی از کارهای پسندیده اخلاقی و دینی، فرصتی دوباره برای زیستن و نوید بخش زندگی مجدد به چشمانی منتظر است.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان فردوس‌ها برنامه‌ای با حضور خانواده‌های اهدا کنندگان و جمعی از مدیران شهری در روز شنبه _سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در بلوک ۱۰ ممیز یک آرامستان بهشت رضا قطعه بخشندگان زندگی برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص قطعه بخشندگان زندگی، تصریح کرد: بیش از ۱۶۰۰ قبر از بلوک ۱۰ آرامستان بهشت رضا (ع) در راستای توسعه فرهنگ اهدای عضو به «بخشندگان حیات» اختصاص یافته است که برای این افراد علاوه بر این قبور یک طبقه، خدمات تکفین و تدفین، رایگان انجام می‌شود.

وی با تاکید به زمان برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: از همه همشهریان دعوت می‌شود تا در این مراسم که ساعت ۱۷ روز سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

کد خبر 576234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.