مساعدت ویژه شهرداری تهران برای افراد توانخواه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از رونمایی ۲۰ ون مناسب‌سازی شده ویژه جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: هزینه استفاده از این سرویس بسیار ناچیز و گاهی رایگان است و به عنوان مساعدت ویژه شهرداری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام نکاحی، با اشاره به ورود ۲۰ ون ویژه معلولان و جانبازان به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران، اظهار کرد: سامانه ویژه ارائه خدمات به جانبازان و معلولان وجود داشت و ۲۰ دستگاه مینی‌بوس جدید تجهیزشده برای ارائه خدمات به معلولان و جانبازان که از ویلچر استفاده می‌کنند رونمایی و وارد ناوگان شد.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما اضافه شدن ۶۰ دستگاه ون ویژه معلولان و جانبازان است، ادامه داد: در گام اول ۲۰ دستگاه وارد ناوگان شد و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر مابقی ون‌ها را نیز اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصریح کرد: جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند و امکان استفاده از وسایل نقلیه موجود و معمولی را ندارند، از این ناوگان خاص استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان و معلولان برای استفاده از این ون‌ها در سامانه مربوطه عضو می‌شوند و بر اساس اولویت و نوع درخواست، شرکت واحد اتوبوسرانی به آنها خدمت‌رسانی می‌کند.

نکاحی در خصوص هزینه استفاده از این سرویس، گفت: هزینه استفاده از این سرویس بسیار ناچیز و گاهی رایگان است و به عنوان مساعدت ویژه شهرداری محسوب می‌شود.

کد خبر 576227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.