سفر رئیس‌جمهور موجب وحدت مضاعف مردم استان می‌شود

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفر رئیس‌جمهور موجب وحدت و هم‌افزایی بیشتر مردم استان می‌شود.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله «شیخ‌جواد مجتهدشبستری» اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی، استانی مرزی و متشکل از اقوام مختلف است، حضور رئیس‌جمهور وحدت مردم این استان را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت دولت، سفر به استان‌های مختلف کشور و آشنایی با مشکلات و مسائل مختلف آن‌ها است؛ بنابراین این سفر رئیس‌جمهور نیز می‌تواند آثار و برکات خوبی به‌همراه داشته باشد.

مجتهدشبستری گفت: ارتباط چهره‌به‌چهره با اقشار مختلف مردم از خانواده‌های معظم شهدا گرفته تا صاحبان صنایع و کارگران، بدون تردید اثر روانی مثبتی به دنبال دارد و مردم احساس خوشایندی خواهند داشت که از نزدیک با یک مسئول عالی‌رتبه گفت‌وگو کنند؛ این حرکت و اقدام از شاخصه‌های مسئول در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه دولت سیزدهم، فاصله‌ای بین خود و مردم قائل نیست و برای حل مشکلات حضور میدانی دارد، نکته‌ای مثبت در کارنامه فعالیتش محسوب می‌شود.

مجتهدشبستری گفت: قطعاً در این سفر نیز از کارخانه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام بازدید به عمل می‌آید و به‌دنبال این بازدیدها، بودجه‌های لازم برای آن‌ها تخصیص خواهد یافت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امید می‌رود این سفر منشأ خیر و برکت برای مردم استان باشد و مشکلات موجود به همت قدم مبارک رئیس‌جمهور حل شود و بودجه‌های لازم نیز اختصاص یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
کد خبر 576209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.