واکنش همسر گوندوغان به خبر توافق با رئال‌مادرید!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* منچسترسیتی به عنوان مدعی اصلی برای جذب کالوین فیلیپس هافبک لیدز و تیم ملی فوتبال انگلیس با ارزش ۵۰ میلیون پوند در تابستان ظاهر شده است و نسبت به رقبا دست بالاتر را دارد.

* اورتون، لیدز یونایتد و برنلی در یک نبرد سه جانبه برای جلوگیری از سقوط و کسری ۵۵.۶ میلیون پوندی در حساب‌های خود در فصل آینده درحال تلاش هستند

* پس از عدم صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیر امریک اوبامیانگ حالا تأیید کرده که دیگر نماینده گابن نخواهد بود، به دوران حرفه‌ای ملی خود پایان داد.

واکنش همسر گوندوغان به خبر توافق با رئال مادرید!

* داوران سیاه‌پوست فوتبال انگلیس به طرح‌هایی برای ایجاد مجموعه‌ای از نقش‌های جدید که مقامات غیرسفیدپوست شانسی برای درخواست موفقیت‌آمیز برای آن‌ها ندارند، انتقاد کردند.

* همسر ایلکای گوندوغان، هافبک منچسترسیتی، ادعاهایی مبنی بر اینکه این بازیکن آلمانی اخیراً با رئال مادرید بر سر انتقال احتمالی تابستانی مذاکره کرده است را رد کرد.

دیلی میل:

* منچستریونایتد به بارسلونا گفته است که بودجه خود را با پیشنهاد قرارداد تابستانی ۷۰ میلیون پوندی برای فرنکی دی یونگ کاهش نخواهد داد.

واکنش همسر گوندوغان به خبر توافق با رئال مادرید!

* آندره فرانک زامبو آنگویسا پس از اینکه امسال به صورت قرضی تأثیرگذار بود، فصل آینده در ناپولی باقی خواهد ماند و این باشگاه ایتالیایی جنوبی قصد دارد گزینه خرید دائمی او را فعال کند.

دیلی تلگراف:

* لستر به دلیل تردید در مورد وضعیت قرارداد کسپر اشمایکل، درمورد رابرت سانچز، دروازه‌بان ۵۰ میلیون پوندی برایتون پرس‌وجو کرده است، تا او را به خدمت بگیرد.

* منچسترسیتی با ۳۰ میلیون پوند به دنبال خرید مارک کوکورلا، مدافع چپ برایتون است، باید دید نظر برایتون برای این انتقال چیست.

* جان مک گین، هافبک استون ویلا در لیست اهداف احتمالی تابستانی تاتنهام برای تقویت تیم آنتونیو کونته برای فوتبال اروپا در فصل آینده قرار دارد.

واکنش همسر گوندوغان به خبر توافق با رئال مادرید!

* لیساندرو مارتینز، مدافع میانی آرژانتین، پیش از حضور اریک تن هاخ به عنوان سرمربی، به لیست اهداف منچستریونایتد اضافه شد.

* مدیر اجرایی لیگ برتر، ریچارد مسترز، روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه اتحاد حضور خواهد داشت و جام اصلی را برای منچسترسیتی در جعبه به آنجا خواهد برد تا در روز پایانی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؛ اما در صورت قهرمانی تیم یورگن کلوپ، یک تیم ارائه‌کننده جام و ماکت مشابه آن در آن فیلد حضور خواهند داشت تا جام را به آنها تحویل دهد.

سان:

* نیل وود، سرمربی زیر ۲۳ سال منچستریونایتد، گزینه شوکه کننده‌ای برای پست سرمربی گری سالفورد سیتی تیم دهم لیگ دسته دوم انگلیس است.

* تیم فوتبال بیرمنگام سیتی به دنبال استخدام جان هردمن، سرمربی برجسته کانادایی برای تیم خود است.

* ساوتهمپتون به دنبال دو بازیکن از آکادمی منچسترسیتی است؛ زیرا آن‌ها گاوین بازونو و لیام دلپ را هدف قرار می‌دهند تا جذبشان کنند.

* ریو فردیناند به استیو مک لارن دستیار تن هاخ گفته است که او "مهره مهمی" در منچستریونایتد است؛ زیرا "می‌داند که برای پیروزی چه چیزی لازم است".

تایمز:

* سرکوب تهاجمات به زمین پس از حمله به بیلی شارپ از باشگاه شفیلد یونایتد، تهدید به تعطیلی کامل و جزئی استادیوم برای باشگاه‌های انگلیسی را شامل می‌شود.

* ازری کونسا مدافع استون ویلا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و چند بازی در شروع فصل آینده را از دست خواهد داد.

روزنامه گاردین

* فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک (FIG) تأیید کرد که ایوان کولیاک ژیمناستیک روسی به دلیل استفاده از حرف Z در حمایت از حمله روسیه به اوکراین در جریان رویدادی در قطر در ماه مارس، به مدت یک سال محروم شده است.

دیلی رکورد:

* انتظار می‌رود که لی جانسون، سرمربی سابق ساندرلند و بریستول سیتی، امروز پس از اینکه جان دال توماسون از ورزشگاه ایستر رود کنار رفت، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال هیبز اسکاتلند معرفی شود.

* آنجه پستکوگلو خندان پس از اینکه از او درباره بازگشت به تیم ملی استرالیا سوال شد، هرگونه شایعه برای جدایی‌اش از سلتیک را نادرست خواند.

* آلن پاور بازیکن مورد علاقه هواداران ورزشگاه پارک راگبی، پس از پایان قراردادش در سنت میرن، حالا در حال بازگشت به تیم فوتبال کیلمارناک است.

کد خبر 576168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.