روابط‌عمومی باید پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد

شهردار اراک گفت: روابط عمومی باید با افکارسنجی عمومی، پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی در مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های شهرداری اراک، ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به فعالان این عرصه، اظهار کرد: فلسفه برگزاری این جلسه، قدردانی از فعالیت‌ها و حرکت‌های آگاهانه روابط عمومی در جامعه شهری است.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی روابط عمومی در دستگاه‌هایی همچون شهرداری‌ها که با دارایی‌های مردم اداره می‌شود، اطلاع‌رسانی امور و فعالیت‌هایی است که برای شهر و کسب رضایت شهروندان صورت می‌گیرد، به‌نحوی که با اطلاع‌رسانی درست و دقیق، امیدواری نسبت به توسعه شهری و حس تعلق شهروندان به شهر را ارتقا دهد.

شهردار اراک گفت: روابط‌عمومی‌ها در کنار نقش اطلاع‌رسانی، باید خدماتی که شهروندان در حوزه مدیریت شهری از شهرداری مطالبه می‌کنند، به مدیران اطلاع دهند و پس از انجام و اجرایی شدن به سمع و نظر شهروندان برسانند و به نوعی با افکارسنجی عمومی پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی شهرداری، از یک سو منافع سازمان و از طرف دیگر منافع مخاطبانش که همان شهروندان هستند را در هم ادغام می‌کند و در پرتوی توسعه پایدار، شهر را تکامل می‌بخشد.

کریمی با تاکید بر استفاده از روش‌های مدرن و تخصصی در روابط‌عمومی و تقویت حوزه‌های افکارسنجی و آموزش، گفت: اخلاق، صداقت و جلب رضایت مردم با هدف امیدوار کردن آن‌ها نسبت به اقداماتی که انجام می‌شود، باید همواره مدنظر روابط‌عمومی قرار گیرد.

وی در پایان از زحمات شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شهرداری که همواره در مسیر تحقق اهداف سازمانی گام برمی‌دارند، قدردانی کرد.

کد خبر 576116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.