عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از آغاز سم‌پاشی بهاره درختان سنندج تا معرفی شهردار گراش و جشنواره گلاب‌گیری در پارک ایران کوچک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

معرفی شهردار گراش

مهدی حلیمی، شهردار سابق شهر خور لارستان در آئینی با حضور مسئولان استانی و محلی به عنوان شهردار جدید شهر گراش استان فارس معرفی و از خدمات عبدالحسین مهروری شهردار پیشین این شهر تجلیل شد.

فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه دزفول به مناسبت چهارم خرداد

سیدحسن عیسی‌زاده، شهردار دزفول با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری برای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول، گفت: فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به همین مناسبت توسط شهرداری انجام شده است.

جایگاه ویژه کردستان در ادبیات جهان

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با بیان اینکه کردستان جایگاه ویژه‌ای در ادبیات جهان دارد، گفت: انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان و پایتخت کتاب ایران ادای دین به سرزمین فرهنگ و هنر کردستان است.

جایگاه شوراها نیازمند اعتباربخشی

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: اعتباربخشی به شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند آموزش به اعضا برای آشنایی بیشتر با قانون و مقررات و حمایت دولت است.

آغاز سمپاشی بهاره درختان در سنندج

- علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر با رعایت کامل اصول ایمنی و فنی و با استفاده از سم حشره‌کش پالیزین، آغاز شده است.

افزایش بودجه شهرداری انار

علیرضا عبدالرضایی، شهردار انار از افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

پارک ایران کوچک آماده جشنواره گلاب‌گیری

حمیدرضا عبدالله پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کر گفت: پارک ملی ایران کوچک امروز (۲۸ اردیبهشت) به دلیل آماده‌سازی و طراحی فضاهای داخلی جشنواره گل محمدی و گلاب گیری تعطیل و پذیرای شهروندان نیست.

احداث پارکینگ عمومی در اولویت شهرداری پالیز

حمید اسدی، شهردار پالیز یکی از مهمترین برنامه‌های این شهرداری را ایجاد پارکینگ دانست و گفت: در حال مکاتباتی با اداره منابع طبیعی اسدآباد در خصوص واگذاری زمینی خارج از محدوده شهر برای احداث پارکینگ هستیم که با راه‌اندازی آن بخش مهمی از مشکلات ترافیکی این شهر مرتفع خواهد شد.

ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری رایزنی‌های لازم برای اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شهرکرد انجام شد.

کد خبر 576048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.