استفاده از محتوای کتب دفاع مقدس در سینما گامی برای تبیین درست است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: تاکنون کتب بسیاری در حوزه دفاع مقدس، تالیف، انتشار و ترویج داده شده است و با استفاده از محتوای کتب در حوزه‌های مختلف هنر گامی در جهت تبیین درست دفاع مقدس برداشته شده است.

سردار احمد ذوالقدر در حاشیه بازدید از سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفاع مقدس موضوعی بسیار گسترده است که با وجود تألیف متعدد کتب در این عرصه، اما هنوز نتوانستیم به تمامی جنبه‌های آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه فاصله زیادی با آنچه مورد انتظار ما است و حق مطلب دفاع مقدس را ادا می‌کند، داریم، ادامه داد: کتاب و کتابخوانی و نشر آن خود جهاد تبیین است و دفاع مقدس را تاکنون تبیین، ترویج، تألیف و انتشار دادیم و توقع داریم که از محتوای کتب در حوزه هنر، سینما، تئاتر و حتی نقاشی و سایر بخش‌ها استفاده شود که گامی برای تبیین درست برداشته شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران افزود: کتب با موضوع جبهه مقاومت بسیار دیدم و استقبال خوب جوانان را از این کتب شاهد بودیم و همچنین بازدیدکننده‌های از غرفه کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس و جبهه مقاومت خوب بوده است.

وی تاکید کرد: شاهد تألیف و چاپ کتاب‌های با مضمون دفاع مقدس از سوی افرادی هستیم در پیکره و بدنه دفاع مقدس نبودند و با انجام مصاحبه و مکتوبات موجود اقدام به تدوین کردند که نشان از یک جهش و رشد در این عرصه است.

کد خبر 576018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.