«هر هفته افتتاح یک پروژه» برای ارتباط مستقیم با مردم

شهردار اهواز با بیان اینکه طرح «هر هفته افتتاح یک پروژه» در این کلانشهر اجرا می‌شود، گفت: ورود به محلات و ارتباط مستقیم با مردم از جمله اهداف اجرای برنامه هر هفته افتتاح یک پروژه است تا اطلاعات شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌روزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی شهردار اهواز اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که در مدیریت شهری باید به آن توجه شود به‌روزرسانی و ارتقای تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله سازمان آتش‌نشانی است.

وی با اشاره به اجرای طرح «هر هفته افتتاح یک پروژه» در این کلانشهر، خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم ورود به محلات و ارتباط مستقیم با مردم، این ارتباط از جمله اهداف اجرای برنامه هر هفته افتتاح یک پروژه است تا اطلاعات شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌روزرسانی شود.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در خصوص به‌روزرسانی و ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی اضافه کرد: ۱۰ خودروی آتش‌نشانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است که با اضافه شدن این خودروها به ناوگان آتش‌نشانی امکان خدمات‌رسانی به مردم در زمان کمتر و سرعت بیشتر فراهم خواهد شد.

وی افزود: خودروهای جدید آتش‌نشانی دارای مخزن حمل آب با ظرفیت سه هزار لیتر، ۳۰۰ لیتر ظرفیت فوم و دیگر تجهیزات اطفای حریق هستند که با تأمین آنها بخشی از کمبود تجهیزات و خودروهای اطفای حریق ایستگاه‌های آتش‌نشانی اهواز برطرف شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: بیش از ۵۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در این سازمان فعالیت دارد که از شهرداری اهواز در خواست شد برای خدمت‌رسانی بهتر از سوی این سازمان در خرید خودرو و تجهیزات آتش نشانی مساعدت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی اهواز نردبان ۵۰ متری است که طبق اعلام شهرداری اهواز به دلیل تحریم تاکنون وارد کشور نشده است، گفت: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ ایستگاه فعال آتش‌نشانی دارد که طبق استاندارد و بر اساس جمعیت شهرستان اهواز باید به ۲۴ ایستگاه افزایش پیدا کند.

کد خبر 576012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.