اهمیت برنامه‎‌ریزی برای رفع موانع پروژه رینگ چهارم ترافیکی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‎‌ریزی برای رفع موانع پیش روی پروژه رینگ چهارم ترافیکی، گفت: در قسمت‌هایی از پروژه رینگ چهارم حفاظتی که در منطقه ۱۵ قرار دارد پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما با موانعی نیز روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمد نورصالحی» امروز -چهارشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه- در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت، پروژه رینگ چهارم حفاظتی است که از مناطق مختلف شهر ازجمله مناطق ۱۳ و ۱۵ عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه در قسمت‌هایی از پروژه رینگ چهارم حفاظتی که در منطقه ۱۵ قرار دارد پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما با موانعی نیز روبه‌رو هستیم، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد که تمام معاونت‌های ستادی شهرداری اصفهان به‌ویژه معاونت مالی و اقتصادی و معاونت شهرسازی عضو ثابت جلسات پروژه‌های عمرانی باشند تا موانع پیش‌رو سریع‌تر رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در جلسه امروز آغاز پروژه رینگ حفاظتی شهر از سمت جنوب و منطقه ۱۳ شهرداری مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا، روی طرح و گزینه‌های مختلف، مشکلات و موانع انجام طرح، میزان هزینه برآوردی و مسائل و ابعاد متعدد آن بحث و تبادل‌نظر شد.

وی تأکید کرد: در این جلسه توصیه‌ها و پیشنهاداتی نیز جهت تسریع در اجرای پروژه و مباحث مرتبط با آزادسازی و تملک‌ها و مواردی که نیازمند هماهنگی و همراهی شورای اسلامی شهر در این زمینه است، مطرح شد.

نورصالحی اظهار کرد: لازم است به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ ازجمله رینگ حفاظتی شهر و پایانه جنوب غرب اصفهان، ستادی در این منطقه تشکیل و ابعاد مختلف این پروژه‌ها بررسی شود تا پیرامون نحوه تملک و آزادسازی اراضی مربوطه به جمع‌بندی برسیم؛ حتی می‌توان با سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۳ جلساتی را برگزار و جمع‌بندی نظرات آن‌ها را در جلسات بعدی مطرح کرد تا از لحاظ زمانی انجام پروژه‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

کد خبر 576006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.