نمایشگاه آثار استاد «مرتضی نصر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان، با اشاره به اینکه نزدیک ۲۰سال است که استاد «مرتضی نصر» هیچ نمایشگاهی برگزار نکرده است، گفت: نمایشگاه «ریشه‌ها» با هدف مروری بر آثار این نقاش برجسته، در گالری سعدی اصفهان برگزار می‌شود.

«آزاده کوفی‌گر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اولویت‌های حوزه‌های هنری استان اصفهان در برگزاری نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: نمایشگاه «ریشه‌ها» باهدف مروری بر آثار استاد «مرتضی نصر» از نقاشان برجسته و بنام استان اصفهان برگزار می‌شود. افتتاح این نمایشگاه جمعه سی‌ام اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در گالری عمارت سعدی، واقع در خیابان استانداری اصفهان، برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه بین ۱۰ تا ۱۲ تابلوی رنگ‌روغن در ابعاد بزرگ و ۲۵ تابلوی آب رنگ از آثار برجسته استاد نصر به نمایش گذاشته می‌شود و این آثار به فروش می‌رسد. حدود بیست سال است که استاد نصر هیچ نمایشگاهی از آثار خود برگزار نکرده است؛ به همین دلیل حوزه هنری استان اصفهان درصدد بر آمده نمایشگاهی از آثار این هنرمند بنام کشور برگزار کند.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه، آثاری که استاد نصر نقاشی کرده بیشتر در حوزه‌های بناهای تاریخی، پل‌ها و فضاهای تاریخی شهر اصفهان است، تصریح کرد: نمایشگاه «ریشه‌ها» هر روز تا هجدهم خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان است است.

وی بابیان اینکه حوزه هنری استان اصفهان از فروردین‌ماه سال جاری با درنظرگرفتن نمایشگاه ریشه‌ها، چهار نمایشگاه برگزار کرده است، ادامه داد: در روز پنجشنبه دوازدهم خردادماه، نشست تخصصی با عنوان «مروری بر آثار هنری استاد نصراصفهانی» با حضور امیرعباس محمدی‌راد، مدیر گروه دانشکده هنر اصفهان و محسن علوی‌نژاد، استاد دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار استاد «مرتضی نصر» در اصفهان برگزار می‌شود

کد خبر 576003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.