ایجاد پکیج گردشگری با سامان‌دهی تپه چغا

شهردار بروجرد از سامان‌دهی تپه شهدای بروجرد خبر داد و گفت: «چغا» یک تپه گردشگری در دل شهر است که شهدا در آن دفن شده‌اند و شهرداری مصمم است زیرساخت‌های لازم برای توسعه این تپه را آماده کند تا حجم مسافران افزایش یابد و مسیرهای دسترسی بیشتر شود.

«یحیی عیدی‌بیرانوند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با بازدید از تپه شهدا مشهور به «تپه چغا» مباحث مربوط به زیرسازی، آماده‌سازی و لوله‌کشی فضای سبز به منظور آب‌رسانی بررسی شد.

وی افزود: چغا یک تپه گردشگری در دل شهر است که شهدا در آن دفن شده‌اند؛ بنابراین مورد توجه شهروندان است و شهرداری مصمم است زیرساخت‌های لازم برای توسعه این تپه را آماده کند تا حجم مسافران افزایش یابد و مسیرهای دسترسی بیشتر شود.

شهردار بروجرد با بیان اینکه تپه چغا یکی از بهترین نقاط گردشگری شهر است، خاطرنشان کرد: طرح سامان‌دهی تپه چغا هم‌اکنون در چند محور مختلف در حال انجام است تا این مجموعه، هرچه بهتر و زیباتر تحویل شهروندان شود. این تپه سالیان سال مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته بود، اما درحال‌حاضر شهرداری و شورای شهر مصر هستند این پروژه هرچه زودتر تکمیل شود.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: شهرداری مصمم است با تکمیل فضای سبز، زیباسازی، جاده‌سازی و پیاده‌روسازی تپه چغا، پارک فدک و تعریض پل قلعه‌حاتم، پکیج گردشگری به منظور توسعه شهر ایجاد کند.

کد خبر 575985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.