استقبال شهروندان از جنگ آموزشی ترافیک در ناژوان

مدیر اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌ اصفهان گفت: در جنگ آموزشی ترافیک که با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان در ناژوان برگزار شد، به بیش از ۸۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز متنوع ورزشی و ترافیکی اهدا شد.

نرگس یالوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقبال شهروندان از برگزاری جنگ آموزشی ترافیکی، اظهار کرد: جنگ و مسابقه آموزشی ترافیکی ویژه خانواده‌ها روز بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه در میدان همایش‌های ناژوان برگزار شد.

وی افزود: در جنگ و مسابقه آموزشی ترافیکی با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر روبه‌رو شدیم که به بیش از ۸۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز متنوعی ورزشی و ترافیکی اهدا شد.

مدیر اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان هدف از برگزاری ایستگاه ترافیک را ایجاد فضایی شاد و آموزشی در محیطی باز و مفرح برای کودکان و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: در این برنامه‌ها سعی می‌شود قوانین عبور و مرور و نکات ایمنی با زبان بازی و مسابقه به کودکان و بزرگسالان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه این قبیل برنامه‌ها توسط اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در طول سال به اشکال گوناگون از قبیل تئاتر خیابانی، اجرای پرفورمنس، جُنگ شادی و مسابقات ترافیکی در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با استقبال خوب از طرف شهروندان روبه‌رو می‌شود.

کد خبر 575974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.