خلق موقعیت‌های تأثیرگذار، هنر روابط عمومی است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه خلق موقعیت تأثیرگذار و برنامه‌ریزی لازم برای مخاطب مهم‌ترین هنر روابط عمومی است، گفت: عوامل روابط عمومی تنها در حوزه ارتباطات سازمان خود فعالیت نمی‌کنند، بلکه روابط عمومی این شهر هستند که تصویر شهر مشهد را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر نعمتی اظهار کرد: مهم‌ترین هنر روابط‌عمومی این است که برای انتقال پیام، موقعیت تأثیرگذاری را خلق کند و برنامه‌ریزی لازم را برای مخاطب خود داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز باید از روابط عمومی‌ها و افرادی که برای شهر مشهد تلاش می‌کنند تقدیر کنیم؛ چرا که این افراد در حوزه ارتباطات سازمان خود کار نمی‌کنند بلکه روابط عمومی این شهر هستند که تصویر شهر مشهد را نشان می‌دهند و آن چیزی که امروز تصویر این شهر را نشان می‌دهد مرهون تلاش‌هایی است که هر کدام از عوامل روابط عمومی در دستگاه خود انجام داده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از روابط عمومی‌ها خواستارم در ارائه تصویر مشهد در فضای بین‌المللی مراقبت کنند و هنر و ظرافت به خرج دهند تا اتفاقات مطلوبی رخ دهد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خطری که مراکز اطلاع‌رسانی همچون روابط عمومی را تهدید می‌کند این است که مدیران ما نسبت به نقش روابط عمومی بی‌تفاوت باشند، اضافه کرد: امروز باید در این مورد با هم گفت‌وگو کنیم که چطور می‌توانیم تصویر مشهد را به تصویر بهتری تبدیل کنیم و این مهم‌ترین کمکی است که می‌توانیم به شهر مشهد داشته باشیم.

کد خبر 575962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.