مطالبه شورای شهر نجف‌آباد از آبفا

سخنگوی شورای اسلامی نجف‌آباد گفت: خواستار همکاری بیشتر بین شورای اسلامی شهر و آبفا برای رسیدن به درصد بالاتری از سطح رضایت‌مندی شهروندان هستیم.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه، جواد کاظمی، مدیر آبفای شهرستان نجف‌آباد میهمان صحن علنی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد بود.

وی ادامه داد: در این نشست در خصوص مسائل فاضلاب شهر نجف‌آباد بحث و تبادل نظر شد و شورای اسلامی شهر خواستار همکاری بیشتر برای رسیدن به درصد بالاتری از سطح رضایت‌مندی شهروندان شد.

سخنگوی شورای اسلامی نجف‌آباد افزود: از دیگر موارد مطرح شده ضرورت ترمیم بدون کیفیت ترانشه‌های باقی‌مانده آب و فاضلاب بود که شورای اسلامی شهر خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکار از طرف آبفا و سرعت بیشتر در روند ترمیم ترانشه‌های حاصل از حفاری فاضلاب در سطح معابر شهر شد.

وی با اشاره به معضلات شهر نجف‌آباد، اضافه کرد: فرسودگی شبکه آب‌رسانی، نفروختن مازاد پساب به ذوب‌آهن، تسریع در اجرای پروژه‌ها برای کاهش هزینه‌ها، افت فشار آب در ویلاشهر و بعضی دیگر از قسمت‌های شهر از جمله معضلاتی است که برای رفع آن نیازمند همکاری شرکت آبفا هستیم.

آخوندی در خصوص سفر احتمالی ریاست‌جمهوری به استان و شهرستان نجف‌آباد، تصریح کرد: رفع مشکلات مربوط به فاضلاب شهری به تعامل و هم‌فکری نیاز دارد، اجرای شبکه فاضلاب شهری که بدون دریافت هزینه از شهروندان انجام می‌شود، برای ادامه نیازمند حمایت دولت است و در سفر رئیس‌جمهور به استان به عنوان مطالبه مطرح خواهد شد.

وی افزود: اتصال و راه‌اندازی سامانه دوم تونل گلاب نیز مد نظر است، زیرا در صورت تکمیل آن برای تأمین آب شرب شهرستان و روستاهای اطراف مشکلی نخواهیم داشت.‌

کد خبر 575933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.