«جریان خدمت» در خدمت شهروندان نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد از عملیاتی شدن ۲۲طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت خبر داد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر در سال جدید همانند سال۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و روند جریان خدمت تا تکمیل این پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

«عبدالرسول امامی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه در سال جدید همراه با بهار جان‌ها، شاهد بهار خدمت به مردم نجف‌آباد هستیم، اظهار کرد: ۲۲ پروژه فرهنگی، مشارکتی و عمرانی در شهر نجف‌آباد در حال انجام است و جریان خدمت از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری با برنامه‌ریزی کارشناسی و استفاده از دیدگاه‌های نخبگان، کارشناسان و صاحب‌نظران کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف‌آباد، کلان‌برنامه‌ای در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی است، افزود: حرکت جریان خدمت به منظور احیای پروژه‌های تعطیل شده و نیمه‌تعطیل با قوت در حال انجام است و شاهد اتفاقات خوبی در راستای جریان خدمت خواهیم بود.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به عملیاتی شدن کلان پروژه‌های عمرانی نظیر «بوستان زندگی» نجف‌آباد، تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو و کشتارگاه صنعتی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی همچون بلوار آیت‌الله امینی، بلوار کشاورز، زیرگذر شهدای کارگر، فرهنگسرای کوثر، پل زندگی، محوطه‌سازی میدان نجف‌اشرف، ساختمان باغ بهشت، شهرک آپادانا، ساختمان ایرانی، مجموعه زمین‌های ورزشی سلامت، دسترسی جنوبی آرامستان جدید و جایگاه پمپ بنزین ویلاشهر، در مناطق مختلف شهرداری نجف‌آباد در حال انجام و به‌صورت همزمان در حال پیشرفت است و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

امامی با بیان اینکه شهرداری نجف‌آباد در کنار مباحث عمرانی از موضوعات فرهنگی و تفریحی نیز غافل نشده است، تصریح کرد: احداث خانه تاریخی علم و پردیس سینمایی امید از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی و تفریحی در حال انجام است و امیدوار هستیم در سال جدید، شاهد، رونق فرهنگ و هنر در شهر فرهنگی‌هنری نجف‌آباد باشیم.

وی با بیان اینکه جریان خدمت تعطیلی ندارد و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های عملیاتی دارد، گفت: در حوزه مشارکتی رستوران «راه چوبی» و شهربازی سرپوشیده از جمله پروژه‌های در حال اجرا است و میزان پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای شهر، گفت: دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان، نخبگان و صاحب‌نظران برای مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است. در جریان خدمت نجف‌آباد، رویکرد شهرداری توجه به نخبگان و نیازهای شهروندان و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای رشد و تعالی شهر است و امیدواریم در آینده نزدیک مردم ثمره جریان خدمت و تلاش‌های مستمر خادمان خود در مدیریت شهری را به صورت ملموس شاهد باشند.

کد خبر 575905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.