حرکت جالب لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که‌ خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* منچسترسیتی مارک کوکورلا از برایتون را هدف قرار داده است تا بتواند در پست دفاع چپ مشکل خود را پر کند. این تیم می‌خواهد تابستان امسال با ۳۰ میلیون پوند این انتقال را رقم بزند.

حرکت جالب لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا!

* پدر و ای جنت لیونل مسی ادعاهایی مبنی بر اینکه او با پیوستن به اینتر میامی و خرید ۳۵ درصد از سهام دیوید بکهام در پایان قراردادش با PSG در سال آینده موافقت کرده است را رد کرده است.

* تیم فوتبال کریستال پالاس اکنون چند ساعت قبل از بازی امشب، (پنجشنبه شب) مقابل اورتون، پرواز زودتر از موعد به مرسی ساید را مورد توجه جدی قرار می‌دهد تا در نیمه‌شب اسیر آتش بازی هواداران رقیب نشود.

* مارکوس رشفورد، لوک شاو و جیدون سانچو، مثلث منچستریونایتد، در آخرین بازی این فصل خود در ترکیب فیکس مقابل کریستال پالاس حضور خواهند داشت.

* مارکو فن باستن از اریک تن هاخ خواسته تا حکیم زیخ وینگر چلسی را به یکی از نخستین خریدهای خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد تبدیل کند.

* برنتفورد برای برنده شدن در رقابت برای جذب آرون هیکی، مدافع اسکاتلندی همواره تلاش می‌کند. این درحالی است که آرسنال هم شدیداً به این بازیکن علاقه دارد.

سان:

* نزدیکان گابریل ژسوس "هیچ عجله‌ای" برای مرتب کردن آینده این بازیکن ندارند؛ این درحالی است که آرسنال به ژسوس علاقه خاصی دارد اما از دست دادن احتمالی سهمیه لیگ قهرمانان، شاید نظر مهاجم برزیلی را عوض کند.

حرکت جالب لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا!

* چلسی پس روی کار آمدن مالکان جدید و متمول، بشدت به دنبال جذب لوکا هیریلینن، نوجوان با استعداد تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، برای پیوستن به بارسلونا در تابستان امسال، حاضر است دستمزد خود را به ۱۰۰ هزار پوند در هفته کاهش دهد.

* تدی شرینگهام، اسطوره تاتنهام و انگلیس، انتظار دارد که هری کین «ستاره تیم» تابستان امسال و قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در جمع این تیم بماند.

تایمز:

* بروس باک و مارینا گرانوفسکایا بخشی از یک تیم مدیریتی چلسی هستند که پس از اتمام تصاحب باشگاه توسط تاد بوهلی، ۵۰ میلیون پوند پاداش دریافت خواهند کرد.

* آنتونیو کونته در آستانه دریافت پاداشی حدود ۲.۵ میلیون پوند در صورت راهیابی تیم تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است.

* انتظار می‌رود که جانی بیرستو بازیکن تیم کریکت انگلیس حداقل در دو تست اول مقابل نیوزلند استراحت کند؛ چراکه او تقریباً بدون توقف از ابتدای اکتبر بازی کرده است.

دیلی تلگراف:

* ناکامی احتمالی آرسنال در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده، مانع از سرمایه‌گذاری کلان این باشگاه روی تیم اصلی در این تابستان نخواهد شد، زیرا میکل آرتتا خواهان جذب چند بازیکن با کیفیت برای تیم جوان خود است.

* روند تصاحب چلسی توسط تاد بوهلی قرار است این هفته از لیگ برتر چراغ سبز دریافت کند؛ زیرا مشخص شد که مدیر اجرایی سابق یونیسف به دولت نامه نوشته و قول داده که رومن آبراموویچ نمی‌تواند از این قرارداد منتفع شود.

* دین هندرسون به احتمال زیاد در تابستان امسال به صورت قرضی منچستریونایتد را ترک خواهد کرد تا اینکه قراردادی دائمی داشته باشد، با این حال نیوکاسل در میان باشگاه‌هایی است که به دنبال جذب دروازبان انگلیسی هستند.

حرکت جالب لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا!

* براندن راجرز سرمربی لستر در حال بررسی ارسال پیشنهادی ۱۴ میلیون پوندی برای آدمولا لوکمن، وینگر لایپزیگ است، زیرا او برای بازنگری تابستانی ترکیب تیمش آماده می‌شود.

* کارولین ویر، هافبک اسکاتلندی زنان انگلیس در تابستان امسال از منچسترسیتی به رئال مادرید نزدیک می‌شود. باید دید سرنوشت این بازیکن به کجا می‌رسد.

دیلی میرر:

* وستهم خواهان امانوئل دنیس مهاجم ۲۰ میلیون پوندی واتفورد است. آن‌ها قصد دارند با جذب این بازیکن، ترکیب خود را تقویت کنند.

* منچستریونایتد در تابستان امسال با رقیبش منچسترسیتی برای جذب انزو فرناندز، بازیکن ریورپلاته، طبق گزارش‌هایی که در زادگاهش آرژانتین منتشر شده، مبارزه خواهد کرد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که رم نگرانی‌های خود را به ژوزه مورینیو در مورد اینکه مردد است که آیا نمانیا ماتیچ را از منچستریونایتد جذب کند یا خیر، ابراز کرده است.

دیلی اکسپرس:

* با وجود پیوستن اریک تن هاخ، سرمربی سابق آژاکس به منچستریونایتد، حالا او قرار است تابستان امسال برای جذب دوباره آنتونی مارسیال بازیکن سایق آژاکس برای تیمش، با تیم فعلی او سویا مبارزه کند.

* طبق گزارش‌ها، تاتنهام پیشنهادی را به مارتین تریر مهاجم رن ارسال کرده؛ زیرا آنتونیو کونته به دنبال یک دخیره مطمئن برای هری‌کین است.

سان اسکاتلند:

* طبق گزارش‌های منتشر شده، کریس مک کی، بازیکن جوان رنجرز، در آستانه پیوستن به لینفیلد در لیگ کشور ایرلند شمالی با قراردادی دائمی است.

کد خبر 575896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.