راکد شدن برج‌های دوقلوی خرم‌آباد به دلیل بدهی ۴۰ میلیاردی

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: درراستای پرداخت حق بیمه پروژه های برج های دوقلو شهرداری۴۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکاراست که این موضوع باعث راکد ماندن این پروژه عظیم شده است.

یونس امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه کار مدیریت شهری خدمت‌رسانی به مردم است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا خللی در این راستا ایجاد نشود، اظهار کرد: رویه‌ای که شورای اسلامی شهر در پیش گرفته است، دعوت از تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها جهت تعامل با مدیریت شهری است، زیرا اعتقاد داریم ارگان‌ها به نوعی با مدیریت شهری در ارتباط هستند از این رو انتظار تعامل برای انجام خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان را داریم.

وی تصریح کرد: همکاران سازمان تأمین اجتماعی در بعضی از مواقع همکاری لازم را با مدیریت شهری ندارند که انتظار می‌رود جهت خدمت‌رسانی به مردم پویاتر عمل کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه برج‌های دوقلو یکی ازظرفیت‌هایی است که می‌تواند به شهرداری کمک کند، اما به‌واسطه بیمه معطل مانده است، ادامه داد: در این پروژه شهرداری شریک پروژه برج‌های دوقلو است و طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است این در حالی است که به دلیل تفسیری که از این قرارداد شده است وتوافق‌هایی که به عمل آمده است، شهرداری به عنوان بدهکار تلقی شده است، لذا انتظار داریم سازمان تأمین اجتماعی دقت عملی بیشتری به خرج دهد زیرا طبق توافقات با طرف قرارداد شریک ما ملزم به پرداخت این مبالغ شده است، اما تفسیر به گونه‌ای است که شهرداری پرداخت کند.

وی با بیان اینکه کار مدیریت شهری به واسطه خدماتی بودن، نباید دچار خلل شود و چون شهرداری از نظر مالی ضعیف است، انتظار می‌رود که این سازمان توجه ویژه‌ای به شهرداری داشته باشند تا شاهد ایجاد نارسایی خدمات به واسطه اعمال قانون تأمین اجتماعی، نباشیم.

امرایی تاکید کرد: شهرداری خارج از شهر پروژه یا دارایی ندارد و داخل شهر نیز پروژه‌های ناتمامی مثل برج‌های دوقلو دارد که از منابع درآمدی شهرداری است، اما مدت زیادی معطل مانده است و انتظار می‌رود سازمان تأمین اجتماعی در زمینه پرداخت حق‌بیمه همکاری لازم را داشته باشد تا این پروژه به سرانجام برسد.

کد خبر 575888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.