۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
روابط عمومی؛ ستون حیاتی سازمان‌ها

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در بحران‌زدایی از جامعه شهری دارند، گفت: روابط عمومی‌ها ستون‌های حیاتی سازمان‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدخلیل منبتی در جمع مدیران روابط‌عمومی و شرکت‌های تابعه معاونت عمران و حمل‌ونقل و ترافیک، اظهار کرد: روابط عمومی باید در هر مجموعه استقرار یابد تا بتواند یک اطلاع‌یابی قوی انجام دهد و پیش از اینکه آن سازمان با تنش و اعتراض روبه‌رو شود، هشدارها را جدی بگیرد که در این صورت می‌تواند با تصمیم درست خود به جامعه شهری در اطلاع‌رسانی هدفمند کمک کند.

وی با بیان اینکه در روابط عمومی‌ها باید «اطلاع‌یابی» تقویت شود و مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در شرایط کنونی روابط عمومی باید به سمت استانداردسازی گام بردارد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در بحران‌زدایی از جامعه شهری دارند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید استراتژی‌ای را پیش بگیرند که اعتمادسازی اولویت نخست آنها باشد.

وی روابط‌عمومی‌ها را ستون‌های حیاتی هر سازمانی دانست و ادامه داد: روابط‌عمومی ستون هر سازمان است که در صورت نبود آن، این خیمه فرو خواهد ریخت.

منبتی تاکید کرد: با توجه به جایگاه روابط عمومی، باید از آن به خوبی استفاده کنیم و شاخص‌های آن را ارتقا دهیم.

کد خبر 575873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.