آتش سوزی شدید یک خانه ویلایی در آستارا/ اسباب و اثاثیه در آتش سوخت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی شدید یک خانه ویلایی قدیمی در این شهر خبر داد و گفت: آتش سوزی در خانه ویلایی به حدی بود، که سقف و اسباب و اثاثیه خانه در آتش سوخت.

بابک لطف‌جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی یک باب خانه ویلایی قدیمی در آستارا، عصر امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان با یک دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه در شهرک مهدی مرحله دو اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی یک باب خانه ویلایی مواجه شدند و با تلاش فراوان بعد از حدود یک ساعت، حریق را مهار کردند.

لطف‌جویی با بیان اینکه در این حادثه به دلیل حاضر نبودن ساکنان در منزل به کسی آسیبی نرسید، تصریح کرد: شدت آتش سوزی در خانه به حدی بود که باعث سوختن سقف و اسباب و اثاثیه موجود در خانه شد.

وی با بیان اینکه خانه ویلایی فاقد بیمه آتش سوزی بوده است، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در دست بررسی است.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با تاکید بر اینکه شهروندان در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث منازل مسکونی و تجاری خود اقدام کنند. به خانواده‌ها توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی، از بکارگیری لوازم برقی معیوب خودداری کرده و پیش از ترک منزل مسکونی و واحد تجاری از بسته بودن شیرهای گاز اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 575863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.