معیشت کارکنان همواره دغدغه شهرداری اهواز بوده است

شهردار اهواز گفت: با بیان اینکه دغدغه معیشتی کارکنان همواره مورد توجه ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: این اطمینان را می‌دهیم که هیچ گونه خدشه‌ای به حقوق کارکنان شهرداری وارد نخواهد شد، وظیفه خود میدانیم که با شرایط معیشتی موجود حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بهترین نوع خدمت به شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه_ در آئین بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی کلانشهر اهواز، اظهار کرد: مقرر شده است که در مراسم هر هفته یک افتتاح هم در زمان و هم در هزینه کرد برای مراسم صرفه‌جویی شود چرا که هدف اصلی این طرح حضور در محلات و قرار گرفتن در جمع شهروندان است تا اطلاعات بیشتری از مسائل شهر داشته باشیم.

وی افزود: ۱۰ دستگاه ماشین آتش نشانی در گذشته توسط استانداری خوزستان به شهرداری کلانشهر اهواز اهدا شده بود اما از آنجایی که تجهیزات لازم را دارا نبودند عملاً از آنها استفاده‌ای نمی‌شد و برای تجهیز در اولویت تأمین بودجه قرار گرفتند.

شهردار اهواز ادامه داد: با تجهیز این خودروها با هزینه‌ای نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال وارد مدار شده و عملاً قابل استفاده خواهند بود، اما مهم‌تر از تجهیزات، انتظاراتی است که از کارکنان آتش نشانی وجود دارد. به اندازه کافی عملکرد آنها قابل تحسین است اما همچنان انتظار بیشتری از آنها وجود دارد که چابک‌ترین و آماده‌ترین نیروها باشند.

امینی ادامه داد: از مدیریت و کارکنان آتش نشانی انتظار می‌رود که از امکانات موجود و کمبودها فضایی را ایجاد کنند که امکان رسیدن به محل حادثه سریع‌تر شود چرا که جان و سلامت مردم در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه دغدغه معیشتی کارکنان همواره مورد توجه ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: ضمن تکذیب مجدد حواشی ایجاد شده، این اطمینان را می‌دهیم که هیچ گونه خدشه‌ای به حقوق کارکنان شهرداری وارد نخواهد شد، وظیفه خود میدانیم که با شرایط معیشتی موجود حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بهترین نوع خدمت به شهروندان ارائه شود، هزینه کرد در شهرداری بر اساس چهارچوب قانون یک سرمایه گذاری برای بهبود کیفیت خدمات به شهروندان است.

کد خبر 575861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.