جهاد تبیین؛ مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها

شهردار زرین‌شهر گفت: امروز ایران اسلامی در جنگ روایت‌ها و شناخت با هجمه‌ای سنگین برای مهندسی افکار شهروندان شهرهای ایران روبرو است، از این رو روابط عمومی‌ها باید آرایش مناسبی بگیرند و جهاد تبیین را مهم‌ترین رسالت خود بدانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

پیشینه جایگاه روابط عمومی به اواخر قرن ۱۹ میلادی باز می‌گردد اما با چنان شتابی مسیر پیشرفت را طی کرده است که امروزه به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان و یک مزیت رقابتی میان تمام سازمان‌ها محسوب می‌شود، به‌گونه‌ای که آن را عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان، نهاد و جامعه‌ای می‌داند.

بی‌تردید جهان امروز را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد، چراکه مردم در هرجایی از دنیا که باشند، تشنه صداقت و یک رنگی‌اند. این روابط عمومی‌ها هستند که با تکیه بر دانش عمیق و بسیط و هنر خلاقانه و کاربردی در شکل‌گیری ارتباط چندسویه، مؤثر و سالم در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

امروز که ایران اسلامی در جنگ روایت‌ها و شناخت با هجمه‌ای سنگین برای مهندسی افکار شهروندان شهرهای ایران روبرو است، روابط عمومی‌ها باید آرایش مناسبی به خود گرفته باشند و جهاد تبیین را مهم‌ترین رسالت خود بدانند تا با روایت صحیح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کنند.

اینجانب ضمن تبریک بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز "ارتباطات و روابط عمومی" به تمام فعالان این عرصه به‌ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها خصوصاً اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین‌شهر، تلاش بی‌شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امیدوارم که با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تکیه بر جهاد تبیین به عنوان یک اصل مهم، با انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری به عنوان پیشانی خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر تزریق امید به شهروندان خطه طلایی ایران موفق عمل کنم.

کد خبر 575784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.