حضور پررنگ شهرداری محلات در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی

شهردار محلات گفت: شهرداری همواره حضور پررنگی در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی داشته و این روال کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، «جلال آقارضایی» در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیأت ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: شهرداری طبق وظایف تعریف شده در چارچوب قانون همواره حداکثر تلاش خود برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را داشته است.

وی ادامه داد: این شهرداری همچون سنوات گذشته در راستای برنامه‌های پیش بینی شده خود حضور پررنگی در برنامه‌ها خواهد داشت و انتظار داریم هیأت ورزش‌های همگانی برنامه‌ای مدون ارائه تا بهترین بهره برداری از آن صورت گیرد.

مسعود قمری رئیس اداره ورزش و جوانان در بخش دیگری از این نشست با تشکر ویژه از شهرداری و شورای اسلامی شهر محلات بابت انجام حمایت از ورزش این شهر اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی می‌بایست برنامه‌های دقیق و مدونی تهیه و به شهرداری ارائه کند تا میزان مشارکت به سطح مطلوب خود برسد.

قمری تصریح کرد: طی سال‌های اخیر میزبانی‌های بسیار خوبی از تیم‌های ملی در محلات انجام شده که تمام این اتفاقات با کمک و همیاری شهرداری، شورا اسلامی و سایر ارگان‌های شهر بوده و قطعاً نقش مشارکت سازنده ادارات در وقوع این رخدادها غیرقابل انکار است.

در ادامه این نشست، حمید بیگی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی و اعضای این هیأت به تشریح اقدامات و فعالیت‌های مجموعه خود و ارائه راهکارهایی جهت افزایش تعامل با شهرداری پرداختند.

کد خبر 575763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.