حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار مدیریت شهری اصفهان

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری برای حمایت و توسعه زیست‌بوم فناوری و حمایت و تسهیل آنها عزم جدی دارد، گفت: شهرداری اصفهان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از امکانات و فضاهای موجود برای شبکه‌سازی و توسعه زیست‌بوم فناوری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مراسمی از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان جوایز و مدال‌های دانش‌آموزان مخترع اصفهانی که در جشنواره اختراعات «inex۲۰۲۱ هندوستان» رتبه‌های برتر را کسب کردند، اهدا شد.

مهدی شایق، رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در این مراسم با اشاره به بیانات رهبری ذیل شعار سال مبنی بر حمایت از حوزه‌های نوپا و دانش‌بنیان اظهار کرد: مدیریت شهری برای حمایت و توسعه زیست‌بوم فناوری و حمایت و تسهیل آنها عزم جدی دارد.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از امکانات و فضاهای موجود در شهر برای شبکه‌سازی و توسعه زیست‌بوم فناوری است و در این راستا، آمادگی دریافت نظرات، پیشنهادات و مشارکت نخبگان و فعالان این حوزه را دارد.

اهدای جایزه جشنواره اختراعات بین‌المللی (inex2021 هندوستان) به دانش‌آموزان مخترع اصفهانی

در این مراسم محمدرضا اشکبوسی، مدیر مجموعه آکادمی خلاق با اشاره به فعالیت‌های آکادمی خلاق در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزی، دستاوردهای موجود را حاصل حمایت ارزنده خانواده‌ها، تلاش و پشتکار دانش‌آموزان، راهنمایی اساتید و منتورهای آکادمی خلاق دانست و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی در سال‌های آتی تیم‌های بیشتری از اصفهان به رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی دست یابند.

وی ادامه داد: این دو تیم موفق به کسب دیپلم افتخار از یک مجموعه در حوزه حمل‌ونقل روسی به نام Jsc rzd نیز شدند.

به گزارش ایمنا، دو تیم نخبه دانش‌آموزی مخترع با شرکت در فرآیند منتورینگ آکادمی خلاق، موفق به ایده‌پردازی و اجرای ایده‌های فناورانه خود شدند؛ در این مراسم از تیم‌ دانش‌آموزی شامل سرگروه تیم «محمدصدرا یراقی» و همکاران «غزل یراقی» و «فرهود جعفری» رتبه اول جشنواره اختراعات و مدال طلای جشنواره inex۲۰۲۱ با اختراع سیستم ترمز هوشمند قابل نصب روی انواع خودروها و دانش‌آموز مخترع «زهرا عرب»، که با اختراع سیستم دستیار صوتی هوشمند جهت کمک به نابینایان موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره جشنواره inex۲۰۲۱ شد، با اهدای مدال و جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 575737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.