سرنوشت کمک دولت به شهرداری پلدختر چه شد؟

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به ضرورت تخصیص ۲۰ میلیارد تومان هدیه دولت به مردم پلدختر، گفت: از استاندار لرستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص به صورت شفاف اعلام نظر کنند.

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: در سفر آذرماه ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به استان لرستان، شورای اسلامی شهر گزارشی از مشکلات منطقه و خسارات سیل به زیرساخت‌های شهری را به وزیر ارشاد اسلامی در شهرستان پل دختر ارائه کرد که در آن جلسه مصوب شد مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری پلدختر و جبران خسارات سیل در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: مبلغ کلی برای شهرداری‌های لرستان لحاظ شده که قرار است به طور مساوی بین شهرداری‌ها تقسیم شود، اما نکته قابل توجه این است که خسارات سیل به زیرساخت‌های شهری بیشتر از ۲۰ میلیارد است و حتی اگر ۱۰۰ میلیارد بودجه به این شهرداری اختصاص یابد، جبران خسارت سیل را نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به اینکه مدیریت شهری و شهروندان انتظار دارند، این مبلغ که هدیه دولت به مردم پلدختر است، در اسرع وقت به شهرداری ابلاغ شود تا اقدام لازم برای جبران بخشی از خسارت ایجاد شده انجام شود، تصریح کرد: از استاندار لرستان و نماینده شهرستان توقع داریم در این خصوص به صورت شفاف اعلام نظر کنند.

کد خبر 575699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.