کودک شیرخوار در سانحه رانندگی گم شد

روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از تصادف دو موتورسیکلت در خیابان سروش و گم شدن یک کودک یک ساله خبر داد و گفت: پس از چند دقیقه تلاش و جست‌وجو، این کودک یک ساله که بر اثر برخورد و تصادف از دست مادر رها شده و در معابر گمشده بود، میان شمشادهای خیابان پیدا شد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۵ ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ حادثه برخورد دو موتورسیکلت در خیابان سروش توسط امدادخواهان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از بررسی کارشناسان اورژانس مشخص شد یک موتورسیکلت با یک سرنشین آقا و موتورسیکلت دیگر با سه سرنشین شامل یک آقا، یک خانم و کودکی یک ساله بر اثر برخورد با یکدیگر دچار سانحه شده‌اند.

روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: کارشناسان اورژانس پس از بررسی و انجام اقدامات فوری برای مصدومان، بنا بر اعلام و بی‌تابی مصدوم خانم مبنی بر گم شدن فرزند شیرخوار او در این حادثه، با دقت و سرعت عمل مشغول جست‌وجوی صحنه برای یافتن کودک شدند.

پیدا شدن کودک یک ساله در میان شمشادها

وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از چند دقیقه تلاش و جست‌وجو، این کودک یک ساله که بر اثر برخورد و تصادف دو موتورسیکلت از دست مادر رها شده و در معابر گمشده بود، میان شمشادهای خیابان پیدا شد، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات فوری برای همه مصدومان این حادثه که دچار آسیب‌های متعدد بودند، مصدومان توسط دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

عابدی با بیان اینکه درصد بالایی از سوانح رانندگی منجر به جرح را تصادفات موتورسیکلت‌ها به خود اختصاص می‌دهند، گفت: موتورسواران ضمن رعایت نکات ایمنی از جمله استفاده از کلاه ایمنی، از سوار کردن اعضای خانواده به خصوص کودکان پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صحنه تصادف علاوه بر اطمینان از ایمن بودن صحنه، در صورت وجود مصدوم هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵ ضمن دادن اطلاعاتی در خصوص نوع حادثه، تعداد مصدومان و میزان آسیب آنها به کارشناسان اورژانس، مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگه دارند.

کد خبر 575587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.