توجه به شکل‌گیری شخصیت سالم و بانشاط در جامعه

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی شاد در راستای گسترش فرهنگ افزایش جمعیت از کارکردهای مهم جشنواره مادرانه است.

نرجس نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جشنواره «مادرانه» با حمایت شهرداری قم، اظهار کرد: ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی شاد و فرح‌بخش در راستای گسترش فرهنگ افزایش جمعیت از کارکردهای مهم جشنواره مادرانه است. غرفه‌های کلینیک مادرانه، مشاوره غرفه کودک و نوجوان، مسابقه و معرفی کتاب، بانوان موفق و ایستگاه هم‌اندیشی از جمله مواردی است که در این جشنواره به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از سال ۹۰ تاکنون نسبت به مسئله جمعیت و فرزندآوری تاکید کردند و بارها در قالب سخنرانی و برنامه‌ها نسبت به اهمیت آن در کشور هشدار داده‌اند.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر قم تصریح کرد: پاسخ به سوالات شرعی، پزشکی و عقیدتی، پاسخ به سوالات بانوان در حوزه افزایش جمعیت، برپایی میزهای مشاوره، برگزاری مسابقات متنوع، معرفی زنان موفق، فرهنگ‌سازی نسبت به مسئله کتابخوانی با ارائه کتاب‌های جذاب و ایجاد فضای بانشاط از ویژگی‌ها و اهداف غرفه‌های این جشنواره است.

اهمیت شکل‌گیری شخصیت سالم و با نشاط

وی اظهار کرد: تبیین مسئله جمعیت برای بانوان، توسعه فرهنگ افزایش جمعیت، ایجاد احساس امنیت برای خانواده‌های متدین در بوستان‌ها، توسعه اخلاق و معنویت در جامعه با استفاده از فضای بوستان‌ها، توجه به شادی و نشاط از جهت شکل‌گیری شخصیت سالم و با نشاط از اهداف این جشنواره است.

نیازمند خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سوالات و شبهات جمعیت، بسترسازی فعالیت مبلغان در بوستان‌های شهری و ارتقای قدرت تحلیل بانوان نسبت به پدیده‌های اجتماعی و سیاسی معاصر از اهداف این جشنواره است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: جشنواره "مادرانه" از بیست‌وپنجم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب در بوستان نرگس قم با حمایت و مشارکت کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، جامعه‌الزهرا، سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و امور بانوان استانداری قم برگزار می‌شود.

کد خبر 575529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.